Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه با اشاره به دیدار تازه با همتای آمریکایی خود گفت که آمریکا  این دفعه از نقش سازنده‌تری از خود بروز داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با هم ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاوروف روز گذشته در گفت‌و‌گو با وبگاه وزارت خارجه روسیه، گفت: «حرکات کوچک خاصی را برای دستیابی به رویکرد سازنده‌تر از جانب شرکای آمریکایی احساس کردم.»

لاوروف گفت که در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با پامپئو در مورد موضوعات مربوط به گفت‌وگوی راهبردی بین روسیه و ایالات متحده و کنترل تسلیحات صحبت کرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای گذشته در حساب توییتری خود بر تمرکز واشنگتن در ایجاد روابط سازنده با مسکو تاکید کرد. پامپئو در توییتی نوشت: «به دنبال ایجاد روابط سازنده و سودمند با روسیه هستیم.» 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده سرگئی لاوروف مسکو مایک پامپئو خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آبهای بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن ها را همراهی کرد.

کد خبر 6095778

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان