Web Analytics Made Easy - Statcounter

«روبن سوآرس» عضو کوناکوپ (CONAICOP) شورای ملی و بین‌المللی ارتباط مردمی اروگوئه اظهار داشت: تلاش آمریکا به شکلی به اصطلاح قانونی برای به سرانجام رساندن امری کاملاً غیرقانونی با تأیید رژیم صهیونیستی است، تا تمامی امید و آمال ملت فلسطین برای دستیابی به آزادی و استقلال برای همیشه نابود شود.

اخبار بین الملل- راه حلی که آمریکا تحت عنوان « معامله قرن » ارائه داده است، اساساً مشروعیت بخشیدن به اشغالگری اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروعیت بخشیدن به تسلطی است که رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین دارد.

وی در ادامه افزود: طرح مذکور نه تنها هیچ گونه حق حاکمیتی برای فلسطینیان قائل نیست، بلکه تمامی قطعنامه‌های سازمان ملل را نیز در این رابطه زیر پا می‌گذارد.

وی یادآور شد: در طرح معامله قرن هیچ حرفی از مذاکره میان طرفین و یا حتی تشکیل دولت مستقل فلسطین به میان نیامده است. تنها چیزی که اسرائیل می‌خواهد، ادامه الحاق سرزمین‌های فلسطینی به قلمرو تحت سلطه خود است.

این تحلیلگر و کارشناس رادیو اسپانیایی معاونت برون مرزی صداوسیما ادامه داد: این رژیم می‌خواهد همچنان به اشغالگری‌های خود ادامه دهد، شهرک‌های صهیونیستی خود را همچنان گسترش دهد و امکان بازگشت ملت فلسطین را به سرزمین شأن برای همیشه غیر ممکن سازد تا در نهایت با کمال آرامش و اطمینان، قدس اشغالی را به طور رسمی به عنوان پایتخت خود معرفی کند.

وی گفت: در شرایطی ترامپ طرح معامله قرن را مطرح که وی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در پیش رو دارد. در اسرائیل نیز قرار است انتخابات برگزار شود.

«روبن سوآرس» در پایان یادآور شد: دولت نتانیاهو متهم به فساد است. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد طرح معامله قرن با هدف انحراف اذهان عمومی بابت شکست‌های پی در پی نتانیاهو و ترامپ در سطح ملی و نیز بین الملل است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اروگوئه معامله قرن فلسطین فلسطین اروگوئه معامله قرن طرح معامله قرن ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عیسی زارع پور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای بار سوم پیش از پایان سال رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود. این کارگروه ۱۲ عضو صاحب رای دارد مرکز ملی هم سیزدهمین عضو است وزارت ارتباطات هم یک عضو از بیم این ۱۳ عضو است و دولت هم کلا ۶ رای دارد و اکثریت در این کارگروه با نمایندگان دولت نیست و باید به صورت جمعی در این مورد تصمیم گرفته شود.

وی ادامه داد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

زارع پور بیان کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.


 

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود