Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:06:51 GMT

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۳۸۴

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از تبریز، محمدرضا پور محمدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به دیدار سالانه مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری به مناسب قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ اظهار داشت:در این دیدار، حدود سه هزار نفر از قشر‌های مردم حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی داوطلب این دیدار بودند ابراز کرد: به علت محدودیت، حدود سه هزار نفر امکان حضور در این دیدار را یافتند که بیشتر آن‌ها هم اولین بار است در این دیدار حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال پانزدهمین سال دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری است و در این دیدار‌ها عشق و علاقه خود را به ولایت نشان می‌دهند.

پور محمدی در پایان گفت: فردا همچنین از کتاب تدوین شده از مجموعه سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار‌ها رونمایی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ٥٦ به مناسبت چهلم شهدای قم و در حمایت از اهداف این شهدا علیه رژیم طاغوت قیام کردند که در تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر فراوانی داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی دیدار با رهبر انقلاب قیام مردم تبریز جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مردم آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان