Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال "همسران" و روحانی "ستایش ۳" این روزها در شبکه ۴، برنامه اجرا می‌کند؛ او اعتقاد دارد حضور در انتخابات خوب است و باید تنور انتخابات را داغ نگه داشت. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها کمتر او را با قامت بازیگر در سریال یا فیلم سینمایی می‌بینیم؛ بازیگری که فعالیتش را با تئاتر در سال 1370 و در سینما با "راه افتخار" داریوش فرهنگ سال 1373 آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم "پری" داریوش مهرجویی نقش کوتاهی داشت اما با اجرا کارش را در تلویزیون شروع کرد و مجری مسابقه "راز سیب" شد. در سریال "همسران" نامش بیشتر سر زبان‌ها افتاد؛ البته که در "دزدان مادربزرگ" بیشتر دیده شد.

چندی پیش بعد از "آسمان من" محمدرضا آهنج و "ماه و پلنگ" احمد امینی، روحانی سریال "ستایش"3 شد؛ اما خودش خیلی اصراری به حضور در همه نوع سریال، فیلم و نقشی را ندارد. به همین‌خاطر در "خانه تو" شبکه چهار سیما اجرا می‌کند. این ویژه‌برنامه زنده در هر قسمت به رویداد شاخص چهل سال گذشته کشور می‌پرداخت.

فرهاد جم درباره کم‌کاری‌اش در بازیگری سینما و تلویزیون  به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: حالم با اینکه هرچیزی بازی نکنم بهتر است؛ البته در این سال‌ها همیشه پیشنهاد داشته‌ام اما نپذیرفته‌ام. بیشتر از اینکه بگویم دوست‌دارم در چه سریال‌ها و فیلم‌هایی حاضر باشم و یا چه نقش‌هایی به من پیشنهاد شود دوست دارم کارهای خوبی ساخته شوند.

وی افزود: نمی‌گویم امثال "اسپارتاکوس" بسازند  اما کارهایی که سرشان به تنشان بی‌ارزد روی آنتن برود و یا در سینما ببینیم. برای ما مخاطب مهم باشد که چه کسی این آثار را می‌بیند فقط روی آنتن بردن و پخش کردن اهمیت نداشته باشد.

او درباره اجرایش در شبکه 4 سیما،‌ گفت: حالم با اینکه هرچیزی بازی نکنم بهتر است. من در شبکه 4، مجری برنامه‌ام، چون باورم این است که جای ارتقای سواد مالی و ارتباطی و چنین برنامه‌هایی در تلویزیون خالیست. برنامه‌ای که به مردم آموزش‌های لازم را در مواجهه با اتفاقات مختلف بدهد. یعنی پس‌انداز کردن را به مردم بیاموزیم؛ اینکه خیلی‌ها بدانند بیمه اهمیت دارد؛ این دانش‌ها را در مدرسه و کلاس آموزشی به کسی یاد نمی‌دهند. یونسکو اعلام کرده که 12 سواد و دانش را باید بیاموزیم و در این صورت آدم باسوادی‌ایم و به مرور قرار است در این برنامه به آنها بپردازیم.

پوریا پورسرخ مجری مسابقه تلویزیون شد/ رقابت شبکه‌ها و مسابقات با اجرای بازیگران+فیلمدور دور تلویزیون در پیست "دست فرمون"/ طراحی برای لاکچری نشدن/ شبیه خارجی نداریم؛ "تاپ‌گیر" نیستیمبرداشت سطحی"جلال" از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه‌فجری تلویزیون، درجه یک نشد؟

جم تأکید کرد: باید دانش‌های لازم را به مردم بدهیم که به درد زندگی‌شان بخورد. این برنامه را قبول کردم به خاطر این خدمات آموزشی به مردم و جامعه؛ حتی اگر عمری باشد علاوه بر سواد مالی و ارتباطی به سواد جنسی که تابو است نیز بپردازیم. کودکان و نوجوانان باید در این ارتباط سواد و دانش پیدا کنند که شاهد فاجعه نباشیم؛ به نوعی پیشگیری شود.  

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که نظرتان درباره انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی چیست، گفت: ان‌شاءالله انتخاباتی خوبی باشد؛ من به عنوان یک شهروند، اعتقاد دارم حضور در انتخابات خوب است، برای مردم و مملکت‌مان لازم است که تنور انتخابات را داغ نگه داریم. امیدواریم همه در انتخابات شرکت کنند و حضور پرشوری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران تنور انتخابات سینما و تلویزیون داغ نگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون