Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-09@08:04:30 GMT

لزوم تامین امکانات رفاهی مرزبانان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۵۳۲

صراط:

سردار قاسم رضایی در مراسم جشن ازدواج ۱۱۰ مرزبان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارج نهادن به مقام خانواده، گفت: در مرزبانی خانواده از جایگاه ویژه ای برخوردار است چراکه خانواده‌ها نقش مؤثری در پشتیبانی مرزبانان و برقراری امنیت مرزها ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با اشاره به جشن ازدواج ۱۱۰ مرزبان استان سیستان و بلوچستان، افزود: از شما همرزمان پایور و وظیفه و همسرانتان و همچنین دست اندرکاران برگزاری این مراسم که در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان تلاش کرده اند، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: خوشبختی عبارت است از احساس آرامش و شعف، مجلس امروز که بی‌ریا و بدون اسراف انجام شد، شادی خداوند را در بر دارد، جلسه‌ای که با قرآن و صلوات خاصه امام رضا (ع) شروع شود زندگی را پایدار تر می‌کند.

وی در ادامه به مقوله محبت در ازدواج پرداخت و اظهار داشت: زوج‌ها باید قدر این محبت که خدا در دل آنها قرار داده است را بدانند چراکه یک تحفه الهی است، اگر در زندگی محبت وجود داشته باشد، سختی بیرون از خانه نیز آسان خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: وقتی همکاران من به صورت شبانه‌روزی در مرزها انجام وظیفه می‌کنند، همسر برای فرزند نقش پدر و مادر را دارد و با تحمل تنهایی، از خودگذشتگی و ایثار می‌کند، بر ما هم تکلیف است بخشی از خدمات رفاهی به خصوص محل سکونت را تأمین کنیم.

سردار رضایی توصیه کرد: استکبار به طور جد به دنبال این است که حریم خانواده را در ایران اسلامی تضعیف کند بنابراین باید از حریم زندگی مراقبت کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی مراسم جشن ازدواج مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دنیا علیه جنایات اسراییل نشان از بیداری آنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در اجتماع ۵ هزار نفری دختران دانشجوی سراسر کشور در حرم بانوی کرامت گفت: تمدن غرب امروز در برابر جلوه‌های محبت ایستاده است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مظهر محبت است و حرم مطهر ایشان محل زیارت اصلی عالمان در طول تاریخ و در دوران معاصر بوده است.

وی گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها استعداد این امر را داشت تا ماهیت دین را به جهان منتقل کند و امروز فرق ما با تمدن غرب همین است که ما طرفدار زندگی با محبت هستیم.

پناهیان افزود: جمهوری اسلامی باید از قوانین خود بکاهد و زندگی خود را بر اساس محبت بیش از پیش سامان دهد.

وی ادامه داد: امروز زندگی با محبت، باید مورد توجه باشد، چرا که زندگی بر پایه قانون اثربخشی زیادی ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دختران بهتر می‌توانند حامل پیام دین به جامعه باشند افزود: این حقیقتی است که باید مورد توجه باشد.

وی ابراز کرد؛ همگان به دنبال زندگی فراتر از قانون هستند و هیچ دختری حاضر نیست تن به یک زندگی بدهد که مسائل قانونی، زندگی را به خوشبختی برساند و البته مهریه و قانون لازم است اما در اولویت نیست و زندگی باید مبتنی بر محبت باشد.

کارشناس مذهبی گفت: اسلام با هرزگی به این دلیل مخالف است که ریشه محبت را از بین می‌برد و امروز حجاب مظهر محبت است و دشمن به این موضوع رسیده و به همین دلیل با آن مخالفت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حجاب قبل از اینکه عقیدتی باشد انسانی و بر اساس فطرت انسان‌ها است و همه پیام‌های دینی نیز ریشه در انسانیت دارد.

وی عنوان کرد: یکی از لوازم محبت دینی، نماز است و در روایات داریم فلسفه همه احکام دین محبت است.

پناهیان گفت: امروز دانشجویان دانشگاه‌های مختلف دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و علیه آنان شعار می‌دهند و این نشان از بیداری افراد است.

کد خبر 6100884

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در اردبیل/۷۰ کیلوگرم مواد کشف شد
  • پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست
  • آموزش پیش از ازدواج و خانواده به بیش از ۶ هزار زنجانی ارایه شد
  • پناهیان: برخی متأسفانه نگاه سخیفی به حجاب دارند
  • اعتراض دانشجویان دنیا علیه جنایات اسراییل نشان از بیداری آنان است
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس