Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه صلح کل، خبرنگار اسکای اسپورتس مدعی شد که پپ گواردیولا به بازیکنان اعلام کرده در این تیم خواهد ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، جمعه شب بود که یک خبر عجیب دنیای فوتبال و مشخصا باشگاه منچسترسیتی را شوکه کرد. یوفا به شکل رسمی اعلام کرد که باشگاه منچستر سیتی به علت نقض قوانین مالی مربوط به این نهاد، به مدت دو فصل از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از منتشر شدن این خبر گمانه زنی‌ها درباره آینده بازیکنان سیتی و مخصوصاً پپ گواردیولا آغاز شد. بسیاری معتقد هستند که بازیکنان سیتی و سرمربی اسپانیایی این تیم در پایان فصل اتحاد را ترک خواهند کرد.

در همین رابطه، اما دقایقی پیش کاوه صلح کل، خبرنگار اسکای اسپورت از یک مکالمه جالب بین پپ گواردیولا و بازیکنانش پرده برداشت. این خبرنگار مدعی شد که پپ گواردیولا خطاب به بازیکنانش گفته است: " فرقی نمی‌کند در کدام لیگ باشیم. من در اینجا خواهم ماند. حتی اگر به دسته دو نیز سقوط کنیم، باز هم می‌مانم. "

همچنین فران سوریانو رئیس باشگاه منچسترسیتی نیز خطاب به بازیکنان گفته است: " همانطور که من به شما اعتماد دارم شما هم به من اعتماد داشته باشید. قطعاً این اتهامات از ما رفع خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گواردیولا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا محرومیت تابناک ورزشی جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بازیکنان سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!