Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کاراندیش درباره وضعیت باشگاه تراکتور بعد از جریمه ۸۰۰هزار یورویی و محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالات با رای فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کوین کنستانت گفت: باید درباره این موضوع شفاف‌سازی شود که محرومیتی شامل حال تراکتور نیست بلکه تنها در کمیته بدوی فیفا چنین موضوعی مطرح شده است. اگر دفاعیه‌ای انجام نمی‌دادیم حکم قطعی صادر می‌شد و باید به جریمه و محرومیت تن می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی باشگاه تراکتور افزود: رای اعلام شده قطعی نیست. اعتراض خودمان را به فیفا ارسال می‌کنیم. هنوز گردش کار مربوط به این رای در اختیارمان قرار نگرفته است تا بتوانیم درباره بند به بند آن، دفاعیات دقیق خود را ارسال کنیم.

وی درباره غیبت کوین فورچونه در تمرینات تیم و درخواست این بازیکن برای دریافت رضایتنامه‌اش تاکید کرد: این بازیکن غیبت دارد. احساس کردیم فورچونه دنبال سوء‌استفاده از بندهای مالی قراردادش است. به همین خاطر به موقع تمام حقوقش را به حسابی که اعلام کرده بود، واریز می‌کردیم. او سه روز زودتر از زمان تعطیلات زمستانی تیم از ایران خارج شد.

کاراندیش تصریح کرد: فورچونه اعلام کرد مصدوم هستم و بیماری دارم. از وی خواستیم پرونده پزشکی‌اش را برایمان ارسال کند اما تنها یک برگه معمولی فرستاد که هیچ سندیتی نداشت. نمی‌دانیم آن برگه که به امضای پزشک عمومی رسیده بود را واقعاً از کجا و به چه علتی دریافت کرده بود. هرگونه بیماری و آسیب‌دیدگی باید مورد تایید کادر پزشکی تیم قرار بگیرد که درباره این بازیکن چنین اتفاقی رخ نداد.

وی درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا تاکید کرد: در پرونده فورچونه، آنتونی استوکس و لی اروین، طرح دعوی کردیم و می‌خواهیم از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم.

کاراندیش درباره پرونده استوکس افزود: درباره استوکس خیلی صحبت شده است. او و اروین بدون رضایت باشگاه تصمیم به جدایی گرفتند. استوکس بارها رفتارهای غیرحرفه‌ای کرد؛ او در شهر تبریز مشکلات اخلاقی و حاشیه‌ها فراوان ایجاد کرده بود و با توجه به غیبت‌هایش نیز تصمیم گرفتیم که از او شکایت کنیم.

وی یادآور شد: استوکس به یک تیم ترکیه‌ای رفت و ITC موقت گرفت. ما مجبور شدیم هم از استوکس و هم از باشگاه ترکیه‌ای که او را به خدمت گرفته شکایت کنیم چون این پرونده شامل سه ضلع است کمی طول می‌کشد تا پاسخ ما را بدهند.

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه آیا قراردادهای مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی به دلار بسته شده، تاکید کرد: قرارداد این سه نفر را ندیدم. ما هیچ مشکلی با این بازیکنان نداشتیم و طبیعی است که روند خوب فعلی را ادامه دهیم. اهل این موضوع هم نیستم که داخل پرونده‌ها سَرک بکشم. اگر موردی پیش بیاید به جزئیات قرارداد ورود می‌کنم اما فکر نمی‌کنم رقم قراردادهای آن‌ها دلاری و ارزی باشد!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر باشگاه تراکتور استوکس فیفا باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد