Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بیژن نامدار زنگنه شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران صنعت نفت و فولاد در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: جای خرسندی است که تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی عزم خود را برای به سرانجام رساندن طرح گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ جزم کرده‌اند و روز به روز روند اجرای کار شتاب بیشتری می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باعث افتخار است که متخصصان و جوانان فولاد اکسین توانسته‌اند صنعت نفت را در شرایط تحریم از وارد کردن ورق‌های مورد نیاز بی‌نیاز کنند.

وزیر نفت ادامه داد: امید است با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و عزم جدی شرکت‌های پای کار در این طرح بتوانیم بدون هیچ مشکلی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.

موارد مختلفی پیرامون همکاری و تعامل بیشتر در زمینه افزایش و رونق تولید میان شرکت‌های ملی نفت، فولاد اکسین و لوله سازان در این نشست مطرح شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نشست، گزارشی از عملکرد این شرکت در یک سال اخیر با ارائه آمار و ارقام و تاکید بر ظرفیت‌های شرکت مبنی بر تولید بیشتر ارائه کرد.

وی افزود: شرکت در ۱٠ سال گذشته درگیر تولید ورق‌های ساختمانی بود که بهره کمی داشت اما این کارخانه به لطف طرح گوره به جاسک و اعتماد وزیر نفت توانست رکورد ۱۰ ساله تولید و صادرات را بشکند و برای نخستین بار در ایران ورق‌های مورد نیاز صنعت نفت را تولید کند.

بیژن نامدار زنگنه در نخستین روز از سفر ۲ روزه خود به خوزستان پس از برگزاری این نشست به همراه جمعی از مدیران صنایع نفت و فولاد از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد و سپس فاز دوم آزمایشگاه خوردگی این شرکت را که نقش اساسی در پیشبرد طرح گوره به جاسک دارد، با حضور او به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر نفت نفت گوره جاسک بیژن نامدار زنگنه شرکت فولاد اکسین خوزستان گوره به جاسک وزیر نفت طرح گوره صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگشت ۱.۷۰۰ میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • برگشت ۱.۷۰۰میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • اولویت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سال جهش تولید اعلام شد
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • کمک شرکت نیشکر به گندم کاران در مقابل سیلاب
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود