Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای بازی با شارجه فقط باید تمرکز بازیکنان حفظ شود، چون تیمی که با آن بازی داریم از نظر روحی و روانی تیمی برهم ریخته است.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه امارات بیشتر کارشناسان با در نظر گرفتن نتایج اخیر تیم الشارجه بر این اعتقاد هستند که این تیم نمی تواند مانع سختی برای پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که دیدار اول مرحله گروهی اش را نیز روبروی التعاون عربستتان با شکست پشت سر گذاشته است.
رضا شاهرودی در گفت و گو با دانشجو، درباره دیدار تیم پرسپولیس و الشارجه همچنین برنامه های این تیم در لیگ برترمان حرف زد.

متن این گفت و گو در ادامه می آید:
* اوضاع پرسپولیس در این مدت را چطور ارزیابی می کنید؟
- پرسپولیس یک تیم کاملا سرحال است که فکر می کنم در بازی قبلی با الدحیل هم نباید شکست می خورد. به هر حال الان دوستان ما در این تیم مشغول هستند و فکر می کنم با توجه به ریکاوری و استراحت لازمی که در این چند روز داشتند بتوانند در مصاف با الشارجه نتیجه ای بگیرند که بازی اول دور گروهی را جبران کنند.

* چقدر از این تیم شناخت دارید؟
- ظاهرا این تیم نسبت به فصل قبل لیگ امارات تغییراتی داشته وگرنه الشارجه فصل پیش خوب نتیجه می گرفت اما الان هفته هاست که رنگ برد را ندیده است. با این همه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. به اعتقاد من ماجرای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا با دیگر رقابتها فرق دارد و باید از هر نظر مراقب باشیم.

* چه توصیه ای در این ساعتهای آخر به بازیکنان تیم دارید؟
- باید قبل از هر چیز توصیه های کادر فنی را مو به مو اجرا کنند. الشارجه در گوش چپ و راست دو بازیکن خیلی سرعتی و خطرناک دارد که اگر آنها را مهار کنند این تیم فلج می شود. حتم دارم حمید مطهری (دستیار اول گل محمدی) درباره این تیم آنالیز دقیقی را به کادر فنی داده و بر اساس همان آنالیز تیم در این روزها تمرین کرده و حریفش را به خوبی می شناسد. از آن مهمتر این است که تیم تمرکز لازم را داشته باشد.

* فکر می کنید علیپور و ترابی بتوانند برای پرسپولیس گلزنی کنند؟
- فشردگی بازیها باعث شده بود این دو بازیکن تا حدی خسته شوند ولی با استراحت خوبی که بعد از الدحیل داشتند الان روی فرم آمده اند و قطعا در دیدار با الشارجه بهترین عملکرد را خواهند داشت.

* محمد انصاری و محمد نادری در این هفته ها خیلی روی اوج نبودند. دلیل این موضوع را چه می دانید؟
- البته جفت این بچه ها خوب هستند. ولی باید کمکی بیشت روی نقاط ضعف شان کار کنند. من خودم زمانی که در دفاع چپ بازی می کردم بی دلیل پیشرفت نکردم. در واقع اینکه تا لب خط کرنر جلو می رفتم و بعد توپ را روی دروازه ارسال می کردم اتفاقی نبود. خیلی تمرین داشتم و در نهایت توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم. این دو عزیز هم باید بیشتر تلاش کنند. صرف اینکه چند بازی در پرسپولیس فیکس باشید دلیل بر تمام شدن فوتبال نیست بلکه تازه وقتی در پرسپولیس بدرخشید باید تلاش تان را بیشتر کنید تا لااقل از آن جایگاه پایین نروید.

* پیش بینی تان از نتیجه بازی چیست؟
- فوتبال را نمی توان یپش بینی کرد ولی قاعدتا پرسپولیس زمین نرفته باید 0-2 از الشارجه پیش باشد.

* پرسپولیس در امارات تنها می ماند؟
- قطعا این اتفاق نمی افتد. از دوران فوتبال ما در امارات، چه با تیم ملی یا پرسپولیس همیشه مورد حمایت ایرانی های مقیم آن کشور بودیم. الان هم که شک ندارم در بازی با الشارجه پرسپولیس کاملا تحت حمایت ایرانی ها قرار می گیرد و تنها نمی ماند.

* بازی های 4 روز درمیان پس از این دیدار چقدر روی کار پرسپولیس تأثیر بد می گذارد؟
- این خوب نیست که سازمان لیگ اوایل فصل را از دست می دهد و بازیهای را 6 روز درمیان برگزار می کند ولی در روزهای حساس لیگ که تیم ها در آسیا بازی دارند باید با کمترین استراحت به مصاف رقبای آسیایی شان بروند. به هر حال حالا فقط یک کار می شود کرد. یحیی باید از این به بعد در بازیهای غیرحساس به نفرات ذخیره اش بازی بدهد تا هم آنها انگیزه بالایی پیدا کنند و هم بازیکنان پا به سن گذاشته استراحت بیشتری داشته باشند. با این روش ضریب مصدومیت بازیکنان هم کم می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی شارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»

به گزارش هم‌میهن، او افزود: شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد؛ بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.

او گفت: تمام این موضوعات سیاسی است و این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آن‌ها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد.

او افزود: چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد. رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آن‌ها عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات