Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@11:48:48 GMT

واژگونی اتوبوس مسافری در مسیر ارتباطی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۶۳۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در انتهای مسیر ارتباطی زنجان به سمت اردبیل واژگون شد.

غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اتوبوس مسافربری با ۴۵ مسافر از مبداء تهران به مقصد اردبیل درحال حرکت بود که حوالی ساعت ۶ صبح امروز / ۲۹ بهمن ماه/ دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از اعلام وقوع این حادثه رانندگی به جمعیت هلال احمر زنجان، بلافاصله نیروهای امداد و نجات این جمعیت از پایگاه تیر پارک واقع در جاده زنجان - تبریز به منظور امدادرسانی، بلافاصله عازم محل شدند.

آقاجانلو افزود: بر اثر وقوع واژگونی این اتوبوس، قریب ۴۰ نفر که مصدومیت جدی نداشتند به صورت سرپایی درمان شدند اما ۲ نفر از مسافران پس از اقدامات اولیه درمانی به منظور ادامه مداوا و درمان با استفاده از آمبولانس های اورژانس زنجان به مرکز درمانی این استان انتقال یافتند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون / ۲۸ بهمن/ بیش از ۱۰ نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی جاده ای زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اتوبوس مسافربری حوادث رانندگی کیلومتر راه بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی