Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا، چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار از ساعت ۱۶ پیگیری خواهد شد. دیدار دو تیم پیام مشهد و کاله مازندران لغو شد چرا که تیم پیام در مهلت داده شده از سوی فدراسیون بدهی های خود را پرداخت نکرده است از جدول مسابقات حذف شد.

در دیدار حساس هفته تیم فولاد سیرجان که از زمان ورود محمدرضا تندروان از ۵ بازی خود ۴ پیروزی کسب کرده است فردا در خانه پذیرای تیم رده سومی پیکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سیرجان در تلاش است تا در جمع تیم های پلی آف حضور داشته باشد به همین دلیل به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین نیز که در چند بازی اخیر خود به سختی و در ست های پنجم توانسته رقبا را شکست دهد تا همچنان با تک شکست مقابل سایپا به کار خود ادامه دهد فردا میهمان تیم شهرداری گنبد است.

نارنجی پوشان سایپا نیز که پس از کسب ۹ پیروزی متوالی، بالاخره روز یکشنبه مقابل سپاهان مغلوب شدند فردا در خانه میزبان تیم رده دوازدهمی شهروند اراک خواهند بود.

برنامه دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

* فولاد سیرجان - پیکان تهران
* راه یاب ملل مریوان - شهداب یزد
* کاله مازندران - پیام مشهد(لغو شد)
* خاتم اردکان - فولاد سپاهان
* شهرداری گنبد - شهرداری ورامین
* سایپا تهران - شهروند اراک
تیم شهرداری ارومیه نیز این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هفدهم؛

کد خبر 4855662 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ لیگ قهرمانی فوتبال آسیا دربی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال کشتی آزاد الاهلی عربستان کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش یابی نقشه های هواشناسی اردبیل حاکی از بارش و ناپایداری جوی در استان اردبیل طی هفته جاری است.

وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه و پیش بینی نقشه های هواشناسی استان اردبیل طی روزهای آینده و امروز بر مقدار ناپایداری افزوده شده و دمای هوا کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنین طی امروز بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تا صبح فردا ادامه دارد.

کوهی ادامه داد: براساس این اطلاعیه با خروج سامانه بارشی حاضر فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی نسبتاً شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

وی با تاکید بر توجه به هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی و سطح زرد کشاورزی تصریح کرد: از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با نفوذ زبانه‎‌های پرفشار سطح زمین و امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر هفته جاری ابری همراه با بارش باران توام با رگبار و رعد برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل توصیه کرد؛ با توجه به تداوم بارش و فعال بودن سامانه های بارشی شهروندان از حضور در بستر رودخانه های فصلی، مسیل ها و مناطق مرتفع اجتناب کنند.

کد خبر 6096267

دیگر خبرها

  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت