Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@05:56:46 GMT

دشمن‌شناسی نیاز به هوشیاری و آگاهی دایمی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۶۵۲

دشمن‌شناسی نیاز به هوشیاری و آگاهی دایمی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر تأکید کرد: «کار شناسایی دشمنی که در لباس دوست به ما نزدیک می‌شود، سخت است و نیاز به بصیرت دارد؛ بنابراین در کار دشمن‌شناسی باید مدام هوشیار و آگاه بود.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نیکشهر، مسعود رئیسی در نشستی با موضوع دشمن‌شناسی و امنیت ملی که با حضور نخبگان دانشگاهی و تعدادی از رؤسای ادارات در دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر برگزار شد، دشمن‌شناسی را از شناخت‌های ضروری در زندگی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «دشمن همیشه مخالف رشد، کمال و سعادت انسان است و از راه‌های مختلف، دشمنی خود را ابراز می‌کند به همین دلیل شناخت شیوه‌های دشمنیِ دشمن نیز اهمیت دارد. دشمن یا دشمنی خود را ابراز یا مخفی می‌کند، یا چهره دوست به خود می‌گیرد و یا با صراحت به میدان می‌آید.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر یادآور شد: «اگر دشمن آشکارا دشمنی خود را نمایان کند تا حدودی موضوع برای ما سهل می‌شود و اما اگر دشمنی خود را پنهان کند و در لباس دوست به ما نزدیک شود، کار شناسایی این نوع دشمن سخت است و نیاز به بصیرت دارد؛ بنابراین در امر دشمن‌شناسی باید مدام هوشیار و آگاه بود.»

رئیسی ادامه داد: «مقام معظم رهبری معمولاً در همه سخنرانی‌های خود به امر مهم دشمن‌شناسی و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن اشاره و تأکید دارند؛ بنابراین باید برای سعادت دنیا و آخرت خویش و سربلندی کشور ایران اسلامی، پندها و توصیه‌های مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار داده و به این موضوع مهم حساسیت نشان دهیم تا دشمن نتواند با حربه‌های شیطانی خود ما را غافلگیر کند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دشمن شناسی مسعود رئیسی دانشگاه آزاد اسلامی دشمنی خود دشمن شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند