Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد ۲۴ بهمن ۹۸  آغاز شده، ساعت هشت صبح اول اسفند ۹۸ به پایان می‌رسد.
در حالی که در روزهای نخست تبلیغات محیطی نامزدها تنها به چند نفر محدود می‌شد اما با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات و پایان تبلیغات قانونی نامزدها، تقریبا اکثر نامزدها اقلام تبلیغاتی خود را در نقاط مختلف شهر نصب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای نخست تبلیغات انتخاباتی، تمرکز نامزدها بر گسترش تبلیغات محیطی، فضای مجازی و جلب حمایت گروه‌های سیاسی بود اما کم کم این نامزدها وارد تبلیغات چهره‌ به چهره شدند و در محافل مردمی، مساجد، حسینیه‌ها، هیات‌های مذهبی و دانشگاه‌ها به تبلیغ و بیان برنامه‌ها و رویکردهای خود پرداختند.
این روزها در برخی حوزه‌های انتخابیه استان فارس، نامزدها رقبای خود را به مناظره انتخاباتی فراخوانده‌اند که برخی از این مناظره‌ها نیز برگزار شده و یا فراخوان برگزاری آن منتشر شده است.
یکی از موضوعاتی که این‌ روزها به دلیل پایین بودن سواد رسانه‌ای جامعه، به یک بحران و چالش جدی تبدیل شده، پخش شایعات در فضای مجازی است که برخی نامزدها یا هواداران آن‌ها برای تخریب رقبای خود شایعاتی از جمله انصراف، فساد مالی، حمایت یا عدم حمایت گروه‌های سیاسی را پخش می‌کنند.
توزیع هدیه‌های تبلیغاتی از دیگر تکنیک‌های نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای جلب آرای مردم است که برخی نامزدها هدایایی مثل گلدان را در بین مردم توزیع می‌کنند.
گزارش‌های دریافتی از ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس حاکی از آن است که هواداران برخی نامزدها اقدام به برگزاری کاروان‌های خودرویی یا موتوری در حمایت از نامزد موردنظرشان کرده‌اند.
فراخوان تجمع هواداران در جلو ستادهای انتخاباتی و در ورزشگاه‌ها و دیگر اماکن بزرگ از دیگر موضوعاتی است که نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام داده‌اند.
ارتباط زنده نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق صفحه اینستاگرام از دیگر تکنیک‌های تبلیغاتی است که نامزدها در این دور از انتخابات از آن بهره می‌برند و ساعاتی از روز را به این امر اختصاص می‌دهند.
انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
استان فارس ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات گروه های سیاسی مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی مناظره انتخاباتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخی نامزدها استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای