Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۲۰ درصدی قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن با تامین مصالح ساختمانی به شیوه تهاتری خبر داد و گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات مجلس آغاز می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی در همایش طرح ملی مسکن با تاکید بر اینکه هر فکر، ایده و اقدامی که به آن می‌پردازیم مردم را متاثر می‌کند، اظهار کرد: هر چه پرتلاش‌تر کار کنیم رضایت مردم بیشتر می‌شود و هر چقدر کاهلی کنیم مردم بیشتر متاثر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در بخش مسکن خانه‌دار شدن مردم بر اساس قانون وظیفه دولت است، افزود: سیاست‌های ما باید از جنس تسهیل ‌کننده برای خانه‌دار کردن مردم باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیل و تصویب خانه‌دار شدن مردم وظیفه ماست، تصریح کرد: وظیفه داریم از بیت‌المال و اراضی دولت محافظت کنیم اما این بدان معنا نیست که عرضه زمین برای تولید مسکن را تسهیل نکنیم، این جزو دیون هست و دین را باید ادا کنیم.

اسلامی با اعلام اینکه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن آغاز می‌شود گفت: در راستای طرح ملی خانه‌دار کردن مردم تعرفه سازمان مهندسی در برخی از شهرها باید به حداقل برسد.

وی در ادامه از امضای تفاهمنامه با بازار تهاتر ایرانیان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهمنامه طی امروز مصالح ساختمانی با تخفیف در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار می‌گیرد. موضوعی که باعث می‌شود مردم راحت‌تر بتوانند با تخفیف 20 درصدی خانه‌دار شوند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده بجز واحدهایی خبر داد و که دارای مشکلات حقوقی هستند.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی طرح ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است