Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا زارعی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تخلفات تبلیغاتی غیرقانونی در روزهای گذشته از سوی برخی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب مشاهده شد که اخطارهای لازم با حضور مقام‌های قضایی و مسوولان ذیربط برای جمع‌آوری این اقلام به مسوولان ستادهای انتخاباتی این افراد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با وجود اعلام جمع‌آوری این اقلام از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدها، شب گذشته پاکسازی شهری از وجود اقلام احتمالی باقی مانده با همکاری شهرداری و عوامل انتظامی در نقاط مختلف صورت گرفت و تعدادی نیز مشاهده و جمع‌آوری شد.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان اراک ادامه داد: تیم‌هایی از فرمانداری این شهرستان به صورت شبانه‌روزی روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را رصد و تخلفات تبلیغاتی را صورت‌جلسه و به مقام‌های مربوطه نظارتی گزارش می‌کنند.

زارعی اظهار داشت: تخلفاتی از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب در زمینه نصب بنر بیش از ابعاد ۵۰ در ۷۰ خارج از ستاد انتخاباتی مشاهده شده که این بنرها تمام جمع‌آوری و صورت‌جلسه شده است.

حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری گام چهارم انتخابات مجلس، تبلیغات نامزدها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی اراک استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی حوزه انتخابیه اراک مجلس شورای اسلامی کمیجان و خنداب انتخابات مجلس جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد