Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:59:55 GMT

حقوق و مزایای شهرداران افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۳۸۲

حقوق و مزایای شهرداران افزایش می یابد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ تصویب‌نامه هیات دولت در زمینه افزایش حقوق شهرداران و فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداریها به وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی‌نژاد در این باره گفت: با توجه به تفاوت قابل توجه حقوق و مزایای شهرداران در مقایسه با مدیران سایر دستگاه های اجرایی، هیات دولت در جلسه ۲۳ بهمن خود با اصلاح جدول موضوع بند (الف) ماده (۲) آیین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران، مصوب ۱۳۷۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴.۱ هیات وزیران موافقت کرد و این موضوع ابلاغ شد.
 
وی افزود: به موجب این تصویب‌نامه و به منظور ایجاد انگیزه و استفاده از خدمات افراد باسابقه و باتجربه در توسعه مدیریت شهری، در شهرهای کوچکتر درصد افزایش جذب شهرداران در درجات پایین تر مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.
 
به گفته جمالی‌نژاد، موافقت دولت با افزایش۳۰ درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها، با تایید وزارت کشور که در جلسه 23 بهمن هیات دولت صورت گرفت نیز ابلاغ شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها، جمالی نژاد در ادامه اظهار کرد:  اعتبار مورد نیاز برای افزایش فوق‌العاده جذب مربوط به این موضوع از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از منابع داخلی شهرداری های مربوط تأمین می شود و احکام جدید شهرداران و کارکنان شهرداریها از تاریخ اول اسفند ۹۸ و پس از ابلاغ وزیر کشور قابل صدور می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت کشور سازمان شهرداری ها سازمان اداری و استخدامی کشور حقوق و دستمزد حقوق و مزایای شهرداران کارکنان شهرداری فوق العاده جذب جمالی نژاد هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دشتستان اظهار کرد: یکی از دستور کارهای اصلی معلمان ما تربیت است و نقش مهم و برجسته‌ای در تربیت افرادی دلسوز، مهربان، شجاع، مؤمن، باهوش و توانمند دارند.

وی با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای بیان کرد: نیاز امروز کشور تقویت سواد رسانه‌ای است که باید با افزایش مهارت‌های استفاده از رسانه‌ها، دانش‌آموزان را در مقابل خطرات رسانه‌ها مصون نگه داریم. کارهایی در این زمینه شروع شده است و باید توسعه یابد و در مدارس و دانشگاه‌ها نهضت سواد رسانه‌ای فراگیر شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش علاوه بر آموزش علم و دانش باید در حوزه تربیت همراه با معرفت و معنویت نقش‌آفرینی کند افزود: علم بدون معنویت نتیجه‌اش می‌شود بمب اتم و مواردی از این قبیل.

وی به مسائل بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: به همه دشمنان اعلام کرده‌ایم که هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و این را در عمل هم ثابت کرده‌ایم که با تکیه بر علم و دانش همراه با معرفت به دستاوردهای بزرگ نظامی و دفاعی دست یافته‌ایم و به دشمن پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم.

رضایی با تقدیر از کارها و اقدامات و فعالیت‌های بزرگ معلمان در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دارایی اصلی ما در شهرستان دشتستان نیروی انسانی توانمند است که به آنها افتخار می‌کنیم و باید سهم خود را در جامعه نخبگانی استان بوشهر و کشور بیشتر کنیم تا آینده درخشان‌تری در شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود که سهم بهتر و بیشتری از کنکور سراسری داشته باشیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سهم دشتستان از رتبه‌های تک‌رقمی و دو رقمی افزایش یابد. آینده کشور در دست نخبگان امروز است و باید این سهم را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مسائل معیشتی اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای خوب مجلس یازدهم تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان بود که به مرحله اجرا رسید. البته ما هم بابت اجرای نادرست این طرح معترض هستیم و موضوع را پیگیری کردیم و تا استیضاح وزیر هم جلو رفتیم.

وی با اشاره به اینکه گلایه‌های معلمان حرف حساب است خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم اقدامات خوبی برای معلمان و فرهنگیان در نظر گرفته شده است که می‌توانیم به آموزش و پرورش تراز برسیم.

کد خبر 6097771

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • جشنواره کن در کما
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد