Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:18:16 GMT

هم تیمی های غفور می مانند/ تمیدید سیمون و لئال با لوبه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۴۴۵

هم تیمی های غفور می مانند/ تمیدید سیمون و لئال با لوبه

دو ستاره تیم والیبال لوبه قرارداد خود با این تیم را تمدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از حرف و حدیث‌های فراوان مسئولان تیم والیبال لوبه قرارداد دو ستاره کوبایی این تیم را تمدید کردند تا خیال هواداران لوبه راحت شود. در این راستا یواندی لئال، بازیکن کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل قرارداد خود را با تیم لوبه تا پایان فصل 2021-2022 تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روبرتلندی سیمون، دیگر بازیکن کوبایی تیم لوبه هم اعلام رضایت کرد تا قراردادش را با این تیم تا پایان فصل 2021-2022  تمدید کند. به این ترتیب دو ستاره تیم والیبال لوبه یک فصل دیگر در این تیم حضور خواهند داشت.

تیم والیبا لوبه در سال 2019 توانست عنوان قهرمانی سری آ، رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد. امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی ایران هم عضو این تیم است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال تیم ملی ایران برزیل اروپا تیم والیبال لوبه دو ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه" در چند ماه گذشته، شرایط بین آلفونسو دیویس و بایرن مونیخ پیچیده‌تر شده است. به گفته رسانه‌های آلمانی این بازیکن کانادایی خواستار دستمزد نجومی است و بایرن هم با آن مخالفت کرده است.

این واقعیت که عملکرد دیویس در سال جاری نسبتاً ناامید کننده بود، همچنین به این معنی است که در حال حاضر امکان تمدید قرارداد او بعید به نظر می‌رسد.

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن‌، در گفت‌وگو با کیکر تایید کرد که بایرن به‌طور کلی تمایل دارد قرارداد دفاع چپ را که در سال 2025 منقضی می‌شود، تمدید کند.

فروند در همین مورد گفت: "ما به صحبت کردن با او ادامه می‌دهیم چون او بازیکن ماست. بیایید ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد. هنوز هیچ توافقی وجود ندارد."

اگر دیویس از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نکند، تمدید قرارداد در مونیخ محقق نخواهد شد. پس از آن، این ستاره کانادایی می‌تواند به رئال مادرید نقل مکان کند.

فروند در‌ پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای دیویس از رئال ارائه شده یا نه، گفت: "هنوز هیچ چیز گفت‌وگوی جدیدش در مورد این انتقال وجود ندارد."

همچنین یان کریستین دریسن، مدیرعامل باشگاه، در این مورد گفت: "ما در حاشیه بازی با رئال مادرید در مورد آلفونسو دیویس صحبت نکردیم. ما هرگز در مورد بازیکنان در این زمینه صحبت نمی‌کنیم و چیزی تغییر نکرده است."

دیگر خبرها

  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!