Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارکستر سمفونیک تهران شب گذشته قطعه‌‌ای را در سوگ قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اجرا کرد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از مهمترین رخدادهای چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر، اجرای قطعه 176 اثر بهزاد عبدی بود. این قطعه را ارکستر سمفونیک تهران در سوگ 176 جانباخته سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب متفاوت ارکستر سمفونیک تهران / خداحافظی با شهرداد و سلام به آقای نصیر

رهبر ارکستر در این اجرا نصیر حیدریان بود.

گفتنی است که در شب‌های آینده یکی  از آثار بهزاد عبدی به یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

در ادامه می‌توانید اجرای این قطعه را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ارکستر سمفونیک تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک تهران ارکستر سمفونیک تهران ارکستر سمفونیک تهران هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این بیانیه، سیل‌های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌های زیادی در این کشور شده و بیش از ۲۱۰ هزار نفر را آواره کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، همچنین منطقه حفاظت شده ملی «ماسای مارا» که یک جاذبه گردشگری در غرب کنیا است و سالانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران خارجی را راهی این کشور می‌کند به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلک دچار آب گرفتگی شده و در پی آن گردشگران در هتل‌های خود محبوس و ارتباط آن‌ها با دیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس، پدیده اقلیمی ال نینو که کارشناسان از آن به عنوان عامل بارش‌های شدید اخیر در شرق قاره آفریقا نام می‌برند، سایر کشور‌های آفریقای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در کشور تانزانیا ۱۵۵ نفر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده‌اند و در کشور‌های اوگاندا و بوروندی هم تلفات و ویرانی قابل توجهی رخ داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • همکاری ایران و مجارستان در حوزه فرهنگ و هنر
  • گروه‌های سرود در نمایشگاه کتاب به اجرا می‌پردازند
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!