Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:41:23 GMT

روز انتخابات،روز پیروزی و موفقیت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۷۲۸

روز انتخابات،روز پیروزی و موفقیت ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان روز انتخابات را روز موفقیت و پیروزی ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در شورای اداری لرستان، اظهار کرد: انسان به دلیل عقل و دانش می‌تواند به عنوان جانشین خداوند بر روی زمین باشد.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه بار امانتی که بر دوش انسان گذاشته شده، بایستی صفات بد در این موجود بیرون رود، همچنان که انجام وظیفه و مسوولیت در هر منصبی، موجب تعالی انسان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر دقت در انتخاب افراد اصلح، بیان داشت: ما وظیفه اجرایی و نظارتی داریم، به‌گونه‌ای که باید ضمن مشارکت حداکثری، انتخابات خوبی برگزار کنیم 

شاهرخی انتخابات را روز موفقیت ملت خواند و افزود: انتخابات بایستی به گونه‌ای مدیریت شود که پایان آن راه رسیدن به موفقیت و پیروزی ملت شود.

وی با بیان اینکه رای دادن حق و تکلیف است، افزود: قهر با انتخابات یعنی یکی از ارکان نظام را تعطیل کنیم، این کاز موجب شده دیگر رکن‌ها نتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نماینده پس از شمارش آرا به اعلام از سوی مسوولین پیروز است نه اینکه قبل از اعلام نتیجه رسمی، گفت: انتخاب خوب بر عهده مردم است انتخابات خوب وظیفه مجریان و متولیان امر برگزاری است که امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی در استان شویم.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات نماینده ولی فقیه عقل لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟