Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشست خبری بین‌المللی عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان فردا برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 10:36 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۵۰۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشست خبری بین‌المللی عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل هتل لاله تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان در این نشست خبری که با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

روز جمعه هفته جاری، دوم اسفند ۱۳۹۸، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود تعیین شده است. انتخابات مجلس یازدهم در در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
تنور انتخابات و ائتلاف‌ها/ از «از دورهمی وزراء و سفرای پیشین» تا «تمرین سیاست‌ورزی جوانان»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان سخنگوی شورای نگهبان برگزار می شود نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است