Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:00:46 GMT

هافبک تکنیکی تراکتور همچنان خارج از ترکیب

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۱۹۲

هافبک تکنیکی تراکتور همچنان خارج از ترکیب

هافبک پرویی تراکتور در بازگشت به تبریز به درمان مصدومیتش می پردازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویلیان میمبلا که در تمرینات نیم فصل تراکتور دچار مصدومیت شده بود، چند هفته قبل به دلیل تصادف همسرش به پرو سفر کرد و چند روزی دور از ایران بود. در این خصوص حتی شایعاتی درباره علاقه میمبلا برای جدایی از تراکتور هم مطرح شد اما او بعد از کش و قوس های فراوان دیروز به ایران برگشت و جلسه ای را با کادرفنی تراکتور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میمبلا با اینکه روند درمانی اش را در کشور پرو دنبال کرده اما همچنان از ناحیه مچ پا مصدوم است و به همین خاطر نمی تواند برای تراکتور،به میدان برود. از این رو او زیر نظر کادر پزشکی تراکتور تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کند تا آماده حضور در تمرینات گروهی و مسابقات شود.

هافبک پرویی تراکتور،در نیم فصل اول نمایش های خوبی در ترکیب این تیم داشت و حالا امیدوار است در بازگشت به ترکیب این تیم بار دیگر بتواند دوران خوبش را تکرار کند. خصوصا اینکه ساکت الهامی نیز به سبک بازی این هافبک تکنیکی اعتقاد دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میمبلا تراکتور اخبار تراکتور تراکتور تراکتورسازی تبریز میمبلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد