Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@02:19:47 GMT

صدور شناسنامه فوری برای شرکت در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۴۷۹

صدور شناسنامه فوری برای شرکت در انتخابات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیف اله ابوترابی گفت: برای شرکت در انتخابات مجلس داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیاز نیست.

وی افزود: مردم برای رأی دادن در انتخابات فقط باید شماره کارت ملی و اصل شناسنامه را به همراه داشته باشند.

ابوترابی گفت: به همین منظور سازمان ثبت احوال کارگروهی را برای صدور فوری شناسنامه و حل مشکلات مردم تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شرکت در انتخابات مجلس داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیاز نیست

ابوترابی گفت: ادارات ثبت احوال به همین منظور آماده ارائه شماره کارت ملی است و چنانچه افراد شناسنانه‌شان مفقود شده یا شناسنامه‌شان از بین رفته است تا فردا 30 بهمن فرصت دارند تا نسبت به ارائه درخواست شناسنامه در ادارات ثبت احوال کشور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در بازه زمانی اول و دوم اسفند شناسنامه‌ها این افراد صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

فارس
انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور صدور شناسنامه انتخابات سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشو شرکت در انتخابات صدور شناسنامه فوری رأی دادن در انتخابات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور صدور شناسنامه انتخابات شرکت در انتخابات رأی دادن در انتخابات سخنگوی سازمان ثبت احوال برای شرکت در انتخابات ثبت احوال کشور صدور شناسنامه ابوترابی گفت کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار رعایت عدالت در حضور تماشاگران خود برای بازی با تیم هوادار شد.

در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ عنوان شده که اگر بازی هفته پایانی استقلال مقابل پیکان تهران به هر دلیلی در هر مکانی قرار است با تماشاگر برگزار شود، بازی روز شنبه این تیم با هوادار تهران نیز باید با حضور تماشاگران برگزار شود.

باشگاه پرسپولیس صبح امروز نامه خود را در اختیار سازمان لیگ قرار داده است و خواستار برگزاری جلسه فوری در این زمینه نیز شده است اما سازمان لیگ فعلا با درخواست پرسپولیسی‌ها مخالفت کرده است.

با این حال سرخپوشان انتظار دارند به عنوان رقیب جدی استقلال در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم شرایط یکسانی با آنها پیدا کنند اما باید دید شورای تأمین استان به عنوان مرجع برگزاری بازی با حضور تماشاگر در هر نقطه از شهر تهران درخواست پرسپولیس را با توجه به شرایط حساس جدول و تأثیر حضور تماشاگر در بازی‌هایش خواهد پذیرفت یا دیدار دو تیم بدون هوادار در ورزشپاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

بازی پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

کد خبر 6100586 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌ بس در غزه شد
  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • سازمان ثبت احوال: آمار طلاق کاهشی شد
  • فیلم | قصه ایرانی‌های تبعیدی؛ مشکل ما شناسنامه است
  • افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز | جدیدترین آمار از وضعیت صدور کارت سوخت
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد