Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ نماینده کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله به مصاف آروجان حالاکورکی از هند می‌رود.
در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان قرار می‌گیرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف رنات الیاز اولو از قرقیزستان می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله آزات سالیندینوف از کشور قرقیزستان است.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با آرتا سونودا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشتی قهرمانی آسیا فدراسیون کشتی کشتی فرنگی مرحله نیمه نهایی راه یافت پس از استراحت در دور نتیجه ۹ بر صفر قهرمانی آسیا دور اول دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران