Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خرم‌الحسینی، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که آنها یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد خرم‌الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با تیمی روبه‌رو شدیم که نیم‌فصل دوم را خیلی خوب شروع کرده و به هیچ عنوان کار آسانی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که متأسفانه به هدر رفت. می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

باغ‌آبادی: همه تیم‌ها در نیم‌فصل خود را تقویت کردند به غیر از ما/ در مضیقه هستیم، امیدوارم پنجره نقل‌وانتقالات‌مان باز شود

 

وی درباره اینکه ادامه این روند می‌تواند ماشین‌سازی را به منطقه خطر و سقوط نزدیک کند، خاطر نشان کرد: ما یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنیم. همین الان در رتبه نهم قرار داریم که جایگاه امنی است. قرار هم نیست که مدام امتیاز از دست بدهیم. اصلاً هر تیمی روز خوب و بد دارد. ما از لحاظ شخصیت تیمی شرایط خوبی داشتیم و در همین فصل برابر مدعیانی مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور خوب عمل کردیم. مطمئناً در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائمشهر تصریح کرد: ما میزبان هستیم و باید از این بازی نهایت استفاده را ببریم. نساجی با اینکه در این چند هفته نتایج خوبی نگرفته، اما تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. ما محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم و با شکست دادن نساجی موقعیت خوبی در جدول پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز یک درصد هم به سقوط فکر فوتبال ماشین سازی خرم الحسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است