Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه در فضای رقابت‌های انتخاباتی باید کاندیداها به تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند، بیان کرد: پرهیز از اتهام زنی باید از سوی همه در فضای انتخابات رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین محمدرضایی در دیدار جمعی از جوانان و دانشجویان با بیان اینکه انتخابات مظهر دموکراسی و مردمسالاری دینی است  اظهار کرد: همه وظیفه داریم در راستای حضور حداکثری تلاش کنیم و پرهیز از متهم کردن کاندیداها از مسائلی است که باید از سوی همه مردم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در فضای رقابت‌های انتخاباتی باید کاندیداها به تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند، بیان کرد: شورای نگهبان بر اساس شرع و قانون افرادی را تایید صلاحیت کرده که در معرض انتخاب مردم هستند؛ همه باید به کاندیداها کمک کنند تا از خدمات و اقدامات نظام حرف بزنند.

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از سخنان در فضای انتخابات به دور از اخلاق است، خاطرنشان کرد: در این عالم غیر از معصومین علیهم السلام هیچکس از تهدید شیطان در امان نیست و شرعا کسی حق اتهام زنی به دیگری را ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری و انتخاب بهتر رقم بخورد، یادآور شد: باید با هر سلیقه و نگاه سیاسی در این مسیر گام برداشته شود تا نظام سربلند شده و مسیر برای خدمت بهتر به مردم هموار شود.

محمدرضایی تلاش های دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام را مورد توجه قرار داد و گفت: مبادا خدای ناکرده و ناخواسته در زمین دشمن بازی کنیم چرا که دشمن با کماندارانی قدار در مسیر سخت به کمین نشسته است.

وی ضرورت توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف نظام را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در انتخابات نیز حتما به این جمله و فرمایش رهبرمعظم انقلاب باید توجه شود که فرمودند اگر کسی نسبت به نظام نقدی دارد بخاطر کشور ایران پای صندوق رای بیاید .

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم ضرورت تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در برنامه‌های تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم ثمره انتخابات مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، منجر به تعالی و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/2258

v

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اخلاق اتهام زنی انتخابات رقابت های انتخاباتی فضای انتخابات حضور حداکثری اتهام زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس