Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در ایام تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی نامزدها از تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی برای نصب پوستر خود استفاده کرده‌اند!

نصب عکس و پوستر کاندیداها روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی

برخی از نامزدهای انتخاباتی از ابزار نامتعارفی برای ابراز وجود و تبلیغ خود استفاده می‌کنند که انجام آنها غیر قانونی بوده و موجب نارضایتی مردم و همچنین بازی با جان رانندگان و مسافران در سطح جاده‌های لرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب پوستر و عکس کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های لرستان موجب انتقاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و همچنین رئیس پلیس راه استان شده است.

بازی با جان مردم از سوی طرفداران کاندیداها

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه طرفداران کاندیداهای مجلس اقدام به نصب پوستر و عکس کاندیداها روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های استان می‌کنند، اظهار داشت: در این راستا نیروهای راهداری همواره در سطح جاده‌ها مستقر بوده و مشغول برداشتن و جمع آوری این پوسترها و عکس نامزدهای انتخاباتی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما با کمبود نیرو مواجه هستیم و این در حالیست که هر کدام از این کاندیداها ۲۰۰ نفر نیرو دارند، گفت: کل نیروهای ما در سطح جاده‌ها ۵۰ نفر است و چقدر می‌توانند که این پوستر و عکس کاندیداها را از روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده‌ها جمع آوری کنند؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: اگر این تابلوهای راهنمایی در سطح جاده‌ها نباشند و یا مخدوش باشند موجب تصادف و مرگ رانندگان و مسافران در سطح جاده‌ها می‌شود.

احتمال وقوع تصادفات مرگ بار در جاده‌ها با نصب پوستر کاندیداها

شرفی، تاکید کرد: رسانه‌ها در این رابطه به کاندیداها و طرفداران آن هشدار بدهند که از تخریب اموال بیت المال خودداری کنند.

وی، گفت: این علائم، راهنمای رانندگان هستند، برخی از رانندگان در جاده ناآشنا هستند و اگر قرار باشد که این تابلوها از سوی طرفداران کاندیداها مخدوش شود احتمال تصادفات منجر به خسارت‌های سنگین جانی و مالی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تاکید کرد: نصب و چسباندن عکس و پوستر کاندیداهای مجلس را در سطح همه جاده‌های استان شاهد هستیم.

نصب عکس کاندیداها روی تابلوها جرم است

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متأسفانه در ایام انتخابات شاهد نصب و پوستر کاندیداها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده‌های استان هستیم.

وی، تاکید کرد: به طور حتم این امر جرم محسوب می‌شود و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه لرستان، تصریح کرد: مخدوش کردن تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیگرد قانونی دارد و در صورت مشاهده از سوی مقام قضائی مورد برخورد قرار می‌گیرد.

سرهنگ دالوند، گفت: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح جاده برای جلوگیری از وقوع تصادفات است و اگر مخدوش شوند منجر به وقوع تصادفات می‌شود و توصیه ما به کاندیداها و طرفداران آنها این است که لااقل تابلوهای راهنمایی و رانندگی را با عکس و پوستر نپوشانند که باعث تصادف شود.

کد خبر 4855843

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان قاسم سلیمانی بیرجند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان راهنمایی و رانندگی در سطح جاده طرفداران کاندیداها پوستر کاندیداها سطح جاده جاده های استان سطح جاده ها رئیس پلیس راه وقوع تصادفات عکس و پوستر نصب پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است