Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:51:08 GMT

بازدید بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز از یادمان شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۰۵۸

بازدید بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز از یادمان شلمچه

مسئول یادمان شهدای شلمچه گفت: بیش از هزار دانش‌آموز روز گذشته، ۲۸ بهمن‌ماه از استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، گیلان و خوزستان از یادمان شلمجه بازدید کردند.

عبدالامیر عریضاوی، مسئول یادمان شلمچه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام اینکه 1000 دانش‌آموز پسر از استان‌های چهارمحال بختیاری، خوزستان، اصفهان، گیلان، روز گذشته، 28 بهمن‌‌ماه از این یادمان بازدید کردند، گفت: برگزاری نماز جماعت، بازدید از منطقه و روایت‌گری توسط راوی از جمله برنامه‌های است که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برنامه‌های ویژه یادمان شلمچه از 15 تا 25 اسفند ویژه کاروان‌های دانشجویی و سایر بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

عریضاوی گفت: روایت‌گری 12 راوی، روایت شب‌های «بله‌برون» با موضوع جوان انقلابی توسط حاج حسین یکتا، برپایی غرفه‌های فرهنگی، برنامه فرهنگی ویژه کودک به نام «سنگر آسمانی» توسط مؤسسه بنون، برپایی نمایشگاه کتاب «راه ماندگار» با تخفیف 50 درصد از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان یادمان شلمچه قرآن یادمان شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 «هر جنگنده‌ای که در این اوضاع دشوار به دست ایران برسد به معنای افزایش تنش ها در منطقه خواهد بود!... به صراحت بگویم آنچه بیش از این ها مرا نگران می کند، روانه شدن فناوری از روسیه به ایران است، این مسئله بسیار نگران کننده است...» این بخشی از تحلیل ارتشبد فرانک مکنزی فرمانده پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده است. مواضع این نظامی ارشد آمریکا که سطح نگرانی از تبادل نظامی سطح بالای ایران و اسرائیل را نشان می‌دهد، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین