Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:14:44 GMT

پیام وزیر ارشاد به جشنواره هنرهای تجسمی فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۲۹۷

 به گزارش ایلنا، متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره هنرهای تجسمی به شرح زیر است:

هنرهای تجسمی، در روزگار شتابناک و پرتب و تاب امروز، مأمنی برای اندیشیدن، ماندگاری و مانایی است. خانواده بزرگ هنرهای تجسمی، گروهی پرشور و شورانگیز از هنرهاست که توان برقراری گفتگو دارد، در نگاه معاصر و در مباحث میان رشته‌ای، فرصت‌های جذابی برای آفرینش متفاوت ایجاد شده و هنرمندان را به سمتی سوق داده است که از دل هنرها، گفتگویی پرمایه و جان‌دار خلق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اگرچه نسبت به سایر جشنواره های فجر انقلاب اسلامی جوان است اما فرصتی بی‌بدیل از جنس خلاقیت و نوآوری را پیش پای هنرمندان و دست اندرکاران قرار داده که در بستر موقعیت‌ها و فرصت‌های تازه، به توفیقاتی دست یافته‌اند. در این سال ها هنرمندان عرصه تجسمی با قدرت تمام، آثار خود را در معرض داوری قرار داده‌اند و به فراخور جهان معاصر، آثار چندرسانه‌ای خلق کرده‌اند که توصیف جهان امروز است. این آثار در جهان نیز، به خوبی عرضه و شناخته شده است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد