Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گفت: به علت بارش سنگین برف، سرما و یخبندان، رانندگان حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را همراه داشته و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس مظفری" اظهار داشت : با توجه به ورود سامانه سرد بارشی از شب گذشته به استان زنجان و بارش شدید برف در استان برابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، مقاطع تحصیلی زنجان، انگوران، ایجرود و ماهنشان در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در محورهای کوهستانی و ارتفاعات شاهد مه گرفتگی هستیم که دید افقی را کاهش داده ضروری است رانندگان ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کاهش شدید دما در زنجان و لغزنده بودن سطح جاده ها باعث کندی عبور شده ادامه داد: ماموران پلیس راه استان زنجان از ساعات آغازین بارش برف در گردنه های برف گیر مستقر و به خودروهای گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

سرهنگ مظفری خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت خصوصا اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002zqE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راهور زنجان پلیس راه استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا