Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@12:35:20 GMT

تغییر نام خیابان زرتشت به نام یک شهید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۴۲۴

تغییر نام خیابان زرتشت به نام یک شهید

ایران اکونومیست-اعضای شورای شهر تهران سی و هفتمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری معابر پایتخت را به تصویب رساندند.

بررسی سی و هفتمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی پایتخت از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار یکصد و نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کوچه بن‌بست سهراب در محدوده خیابان شهید احمد محمد بیگ تا انتهای گذر در محدوده حافظ در منطقه ۱۱ به نام دکتر سهراب (از پزشکیان حاذق و توانای دوره قاجار) تغییر نام داد.

کوچه شهید نیکو پایان در محدوده خیابان شهید نیکوپایان تا انتهای گذر واقع در محدوده مولوی در منطقه ۱۲ به نام شهید عباس شرف بیانی تغییر نام داد.

کوچه ششم در محدوده خیابان علامه امینی تا انتهای گذر واقع در آهنگ (منطقه ۱۴) به نام خیابان شهید محمد نافع رحمانی تغییر نام داد.

کوچه بینام در محدوده بنی جمالی تا کوچه شهید اسماعیلی در خزانه واقع در منطقه ۱۶ به نام مهرآسا تغییر نام داد.

کوچه سوم در محدوده خیابان شهید نعیمی تا خیابان شهید بهادرنژاد در محدوده خیابان قزوین واقع در منطقه ۱۷ به نام شهید جلیل گل‌دوست تغییر داد.

خیابان جدید الاحداث در محدوده خیابان مهران تا کوچه شهید حسینی در محدوده مهران منطقه ۱۹ به مهر‌آرا تغییر نام داد.

کوچه ناصر در محدوده خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به خیابان زرتشت در محدوه خیابان میدان ولیعصر (عج) در منطقه ۶ به نام شهید امیر هوشنگ قیومی تغییر نام داد.

بوستان شقایق خیابان در محدوده سعادت آباد واقع در منطقه ۲ به نام استاد ابراهیمی قنبری مهر تغییر نام داد.

خیابان مطهری حد فاصل خیابان شهید باهنر تا تقاطع خیابان‌های محمودی دوم و سوم واقع در جماران منطقه ۱ به نام استاد احمد اقتداری تغییر نام پیدا کرد.

خیابان یگانه حد فاصل خردمند تا خیابان ایرانشهر در محدوده خیابان کریمخان زند واقع در منطقه ۶ تهران به نام استاد اکبر رادی تغییر پیدا کرد.

کوچه پنجم فرعی حد فاصل خیابان دماوند – ایستگاه پل خیابان گلشن دوست واقع در خیابان دماوند در منطقه ۸ تهران به نام شهید الفرد گبری تغییر نام داد.

کوچه ارسطو حد فاصل خیابان شهید داوود گلشن دوست تا انتهای گذر در منطقه زرکش واقع در منطقه ۸ تهران به نام شهید وارطان آقاخانیان تغییر نام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: زرتشت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زرتشت محدوده خیابان شهید حد فاصل خیابان واقع در منطقه تغییر نام تهران به نام نام استاد نام شهید کوچه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران