Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل الهلال عربستان شکست خورده بود برابر پاختاکور نیز با عملکردی ضعیف و دور از انتظار شکست دیگری را متحمل شد تا شانس صعود برای آنها کم و شاید دور از دسترس شود. 

نماینده فوتبال ایران در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند روز گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت در ورزشگاه حریفبا سه گل مغلوب شد تا به قعرنشینی در جدول گروه B ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو که در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان بدترین شروع را رقم زده​ و در حال حاضر در گروهی قرار گرفته‌‌ است که دو نماینده آن 6 امتیازی هستند بدون شک در بازی بعدی مقابل شباب الاهلی باید به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند در غیر این صورت برای ادامه حضور در رقابت‌ها به یک چیزی بیشتر از معجزه نیاز خواهد داشت.

شاگردان سراسیایی  در بازی دیروز عملکرد ضعیفی در تمامی نقاط زمین داشتند تا شاید سرمربی این تیم را متوجه اشتباهش بکنند که نمی‌توان تیم با یک آرایش ابتدایی تازه، بدون تمرین مداوم و داشتنِ تاریخ با یک تجربه حداقلی به زمین فرستاد انتظار برد هم داشت.

 شهرخودرو بدلیل عملکرد ضعیف، کندی بیش از حد خط حمله‌اش در دو بازی گلی به ثمر نرسانده است تا کارنامه ضعیف مهاجمان  این تیم را در دو بازی آسیایی‌این تیم بخوبی گویای همه چیز باشد.

در مقابل مدافعان شهرخودرو نیز از ابتدای نیمه دوم مقابل پاختاکور متزلزل ظاهر شدند تا پاختاکور بتواند از شیوه‌های مختلف برای رسیدن به دروازه رحمتی نهایت استفاده ببرد این تیم به دریافت سه گل متحمل شکست شود شانسش برای ادامه این رقابت‌ها تماما به بازی مقابل شباب الاهلی گره بخورد.

 

شهرخودرو نهمین تیم ایرانی بود که به تاشکند رفت و دست خالی برگشت. هر سه برد پیشین پاختاکور با گل‌های سرگیف به دست آمده بود. این مهاجم روز گذشته برابر شهرخودرو هم دبل کرد تا 4 برد اخیر پاختاکور به نام او نوشته شود و کابوس تیم‌های ایرانی نام بگیرد.

شهرخودرو با سه گلی که در بازی دریافت کرد بدترین شکست یک تیم ایرانی را مقابل یک تیم ازبک رقم زد تا در کنار باخت هفته اول به الهلال، با صفر امتیاز و تفاضل منفی پنج بدترین عملکرد یک تیم ایرانی در دو هفته ابتدایی تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زده باشد. البته دو نکته امیدوار کننده برای آن‌ها باقی مانده است. یکی اینکه هر دو بازی ابتدایی را در خارج از خانه بازی کرده‌اند و دیگر اینکه با وجود الهلال در این گروه، احتمالا تیم عربستانی همه امتیازات را خواهد گرفت و تیم‌های دیگر با امتیاز کمتر هم شانس صعود خواهند داشت.

اما با تمام این‌ها مشهدی اگر میخواهند حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها نداشته باشند باید خیلی زود نقاط ضعف‌شان را شناسایی و طی دیدارهای باقیمانده به دنبال کسب نتیجه برای ادامه حضور در این رقابت‌ها باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پاختاکور ازبکستان مجتبی سراسیایی شباب الاهلی شهرخودرو خراسان لیگ قهرمانان رقابت ها تیم ایرانی برای ادامه دو بازی یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم