Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورداود به حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در انتخابات اشاره کرد و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان استان نیز همگام با سایر اقشار مردم حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت انتخابات دوم اسفند گفت: فرهنگیان و دانش آموزان استان نیز همگام با سایر اقشار حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: در انتخابات امسال ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز رأی اولی استان شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۴۶۸۸ دانش آموز پسر و ۵۶۱۲ دانش آموز دختر هستند.

 

وی همچنین از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت وصیتنامه الهی- سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تمامی فرهنگیان استان همدان خبر داد و گفت: 19 مدرسه در استان همدان به نام سردار سلیمانی نام گذاری شده است.

 

جمعه دوم اسفند ماه مردم استان همدان همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رای نماینده خود برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد.

 

هزار و 278 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان  پیش بینی شده است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان انتخابات مجلس دانش آموزان فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان دوم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان