Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان برای بررسی روند پاسخگویی به مردم، رئیس کل دادگستری گلستان امروز سرزده به گنبدکاووس رفت.

هادی هاشمیان امروز از دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف این شهرستان سرکشی و در راهروها و شعب، از مردم درباره نحوه رسیدگی ها و پاسخگویی کارکنان، پرس و جو کرد.

رسیدگی به پرونده های معوق هم از دیگر مواردی بود که در سرکشی امروز مسئولان ارشد قضایی استان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه این بازدید، گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده، همه پرونده های معوق، روی میز قضات است و علاوه بر صبح، عصرها هم وقت رسیدگی برای پرونده ها تعیین شده است تا شب عید همه پرونده های مسن و معوق، تعیین تکلیف شود و مردم زودتر به حق خود برسند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان با بیان این که گنبدکاووس در بخش ساماندهی کاهش پرونده های مسن در استان پیشتاز است، تصریح کرد: امیدواریم با تدابیری که اتخاذ شده تا پایان سال همه پرونده های معوق رسیدگی و رای آن ها صادر شود.

وی بیان کرد: برای آن که در سرعت رسیدگی ها، کیفیت قربانی نشود، کمیته اتقان آرا وظیفه بررسی کیفیت آرای صادر شده را برعهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گنبدكاووس دادگستري گلستان دادگستری گلستان پرونده های معوق همه پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری