Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:08:11 GMT

توبیخ کتبی سیدمهدی رحمتی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۹۶۲

کمیته انضباطی مصاحبه مهدی رحمتی، دروازبان تیم شهر خودرو علیه داوری را نشر اکاذیب تلقی کرده و منطبق با ماده ۷۱ مقررات انضباطی، وی را به توبیخ کتبی محکوم کرد. ناطقان: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تخلفات صورت گرفته در فوتبال و فوتسال منتشر شد که به شرح زیر است:

* مسابقه تیم های فوتسال ملی حفاری ایران و مس سونگون در تاریخ ۲۶ دی ماه برگزار و از سوی مصطفی طیبی، بازیکن تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد که منجر به اخراج وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است).
* حسین شیخ لاری، سرپرست تیم مس سونگون ، احد باغبان باشی، مربی تیم مس سونگون، بهزاد عبداله پور، تدارکات تیم مس سونگون به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجشان شد، هر کدام منفردا به توبیخ کتبی محکوم شدند.
* حامد نجفی، مدیرعامل تیم مس سونگون به دلیل ورود به زمین و اعتراض شدید به داوران که منجر به اخراجش شد وی به مدت ۵ جلسه از همراهی تیم خود و ورود به استادیوم های ورزشی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قابل اجرا است)
* تیم فوتبال ملی حفاری ایران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به بازیکنان تیم مقابل و پرتاب بطری آب به زمین بازی، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
* مسابقه تیم های مس سونگون و تیم ملی حفاری اهواز در تاریخ ۲ بهمن ماه برگزار و از سوی علیرضا عشیری ، بازیکن تیم مس سونگون و سینا ممبینی بازیکن تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر روزشی که منجر به اخراج هر دو شد، رخ داد. هر کدام از بازیکنان فوق منفردا به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

* کمیته انضباطی مصاحبه مهدی رحمتی، دروازبان تیم شهر خودرو علیه داوری را نشر اکاذیب تلقی کرده و منطبق با ماده ۷۱ مقررات انضباطی، وی را به توبیخ کتبی محکوم کرد.

* دیدار تیم های هیات فوتبال البرز و پالایش گاز ایلام از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار و از سوی مریم ایراندوست ، مربی تیم هیات فوتبال البرز تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور و استفاده از الفاظ نامناسب به صورت مکرر رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* سارا قمی، بازیکن تیم هیات فوتبال البرز به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور که منجر به اخراجش شد ،به توبیخ کتبی محکوم شد.
* مقرب زاده حسینعلی، بازیکن تیم هیات فوتبال البرز به خاطر اهانت به داوری و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* الهام عبدالرحمان زاده، بازیک تیم هیات فوتبال البرز نیز به دلیل نشر اکاذیب و بیان مطالب خلاف واقع به داوری در فضای مجازی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
منبع: مهر برچسب ها: مهدی رحمتی ، توبیخ ، فوتبال ، کمیته ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهدی رحمتی توبیخ فوتبال کمیته ناطقان میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد جلسه از همراهی تیم خود محروم ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی یک جلسه از همراهی تیم خود تیم هیات فوتبال البرز توبیخ کتبی محکوم منجر به اخراج رفتار غیر ورزشی تخلفاتی مبنی برگزار و از سوی کمیته انضباطی تیم مس سونگون اهانت به داور بازیکن تیم محکوم شدند نشر اکاذیب مهدی رحمتی ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد