Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع رسمی تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،کاندیداهای یک کرسی نمایندگی شیروان با راه انداختن ستادهای تبلیغاتی رسما وارد کار راز انتخابات شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، با تایید نشدن صلاحیت عبدالرضاعزیزی نماینده فعلی شیروان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  و عدم حضور عباس کاظمی کاندیدای مطرح شهرستان شیروان، انتخابات در این شهرستان دو قطبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت انتخاباتی در این شهرستان بین قربانعلی اسدی، علی جدی ، محمد محمدزاده قانعی  و فریمان ابراهیم زاده است اما رقابت نهایی بین اسدی و جدی دو کاندیدای مطرح از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرایی است.

 روز گذشته عده ای از طرفداران عبدالرضا عزیزی، نماینده فعلی شهرستان شیروان در مجلس، پس از مشورت به حامیان اسدی پیوستند. حضور محمدزاده قانعی و شکستن رای ها بین وی و جدی نگرانی هایی را در بین طیف اصولگرا و  انقلابی ها ایجاد کرده است.

طبق اخبار غیر رسمی ابوالفضل جعفرزاده یکی از کاندیداهای مجلس یازدهم در شهرستان شیروان پس از شروع تبلیغات از حضور در انتخابات انصراف داده و اعلام کرده که این انصراف به نفع علی جدی است اما تاکنون به صورت علنی یا رسمی مطرح نشده است.

ستادهای انتخاباتی کاندیداها با توجه به اینکه در معابر اصلی تعبیه شدند، در مواردی برای عابرین و وسایل نقلیه مشکلاتی را به بار آورده است.

برخی از کاندیداهای اصلاح طلب با راه انداختن کارناوال های استقبال در روز اول تبلیغات از محل منزل نامزد انتخاباتی تا ستاد و از ستاد تا سالن شهید پوررضا، افتتاحیه فعالیت انتخاباتی خود را برگزار کردند.

روز گذشته جشن روز مادر با سخنرانی علی جدی در محل سالن شهید پوررضا با جمعیت انبوهی برگزار شد.

با آغاز فعالیت های تبلیغاتی ، مردم شیروان و جوانان به صورت پرشور در حمایت از کاندیداهای خود در  ستادها حاضر می شوند و بازار حمایت از کاندیداهای مورد نظر در فضای مجازی نیز داغ است.

پیش بینی ها از اقبال اصولگرایان در روستاها و مناطق حاشیه و برد اصلاح طلبان در سطح شهر است.

نکته قابل توجه در نماز جمعه این هفته شهر شیروان نیز حضور نیافتن برخی از مسئولین بود که طبق اخبار غیر رسمی این اقدام در واکنش به عدم تایید صلاحیت عزیزی نماینده فعلی شهرستان از سوی شورای نگهبان بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان شیروان نماینده فعلی علی جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه