Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: برنامه محوری، استعدادیابی و توجه به ظرفیت‌های رشته‌های مختلف در استان از جمله اولویت‌های مورد تاکید این اداره‌ کل است.

وی افزود: سیستم سنتی بوکس در فدراسیون به‌روز شده‌ و این امر زمینه‌ای ایجاد کرده تا این رشته ورزشی امروز حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکس از جمله رشته‌هایی است که در عرصه‌های ملی و فراملی همواره افتخارآفرین بوده و نشان داده‌است که در استان‌های مختلف ظرفیت مناسبی در این رشته ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر اینکه باید قدر قهرمانان، مربیان، داوران و افتخارآفرینان این رشته در استان را دانست، ادامه داد: بوکس، رشته‌ای با شرایط خاص است که نیاز به پشتکار دارد، ورزشکارانی که در این رشته ورود می‌کنند به طور قطع سخت‌کوش هستند و حضور این قهرمانان در قم نشان از ظرفیت‌های این رشته در استان است.

وی بوکس را یکی از رشته‌های مستعد در قم دانست و اظهار کرد: این استان در رشته‌هایی مانند کشتی فرنگی، جودو و فوتسال دارای جایگاه خوب در سطح ملی و فراملی است.

منعم افزود: بوکس یکی از رشته‌های المپیکی است که با توجه به ظرفیت‌های این استان توقع داریم تا فدراسیون برای کمک به تقویت این رشته ورزشی در قم اقدام کند.

وی گفت: عملکرد خوب هیات بوکس قم در ۴ سال گذشته موجب شده تا ظرفیت‌های خوبی در این رشته ورزشی در استان ایجاد شود ضمن اینکه جایگاه ویژه قم در فدراسیون بوکس نوید دهنده فرصت‌های بهتر برای استان است.

منعم ادامه داد: هم اکنون هیچ رشته بلاتکلیفی در استان وجود ندارد و شرایط رشته‌های ورزشی با برگزاری مجمع‌های سالیانه و انتخاباتی به‌ روز شده‌ است.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی برگزار شد، مجید عباس‌زاده با کسب اکثریت آرا به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

کد خبر 485087 برچسب‌ها ورزش استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش استان قم رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها