Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیار راستگو ظهر امروز سه شنبه در ارتباط ویدئویی با فرمانداران استان، فرمانداران را مأمور کرد تا تمام امکانات شهرستان را برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط بسیج کنند.

راستگو با اشاره به پیش بینی بارش‌های جدید در روزهای آینده، به فرمانداران مأموریت داد تا همه امکانات و تجهیزات را برای اخذ رأی از تمام واجدان شرایط در شهرستان‌ها بسیج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواست تمام امکانات خود را در صورت نیاز و اعلام مسئولان انتخابات، در اختیار ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها قرار دهند.

وی گفت: جریان‌های سیاسی و گروه‌های مرجع، مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مرجع خواست تا مردم را به حضور گسترده، پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند و بار دیگر اقتدار و وحدت ملی را به رخ جهانیان بکشند.

کد خبر 4856062

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 انتخابات مجلس انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی برای اخذ رأی تمام امکانات واجدان شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران