Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار کمپین موتور سوار خوب در فاز میدانی بیش از ۵ هزار نفر آموزش دیده‌اند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تهران مجتبی دانشور با بیان این خبر گفت: فاز میدانی و آموزشی کمپین موتورسوار خوب به همت معاونت اجتماعی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در 4 منطقه 10، 14، 15و  18 طی 5 هفته گذشته با برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مخاطب کارگاه‌های آموزشی دانش آموزان، زنان خانه دار، عموم شهروندان، کودکان، مربیان مهدکودک‌ها، و دانش آموزان موتورسوار هستند که در واقع به آن‌ها آموزش داده می‌شود تا نکات ایمنی لازم را به اطرافیان خود از قبیل پدر و یا برادر که راکب موتور هستند یادآوری کنند.

مدیرکل امور آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر‌نشان کرد:  استفاده از کلاه ایمنی، عدم ورود به خط ویژه، پیاده‌راه، تونل و غیره نکات آموزشی این کلاس‌ها هستند و  کودکان آموزش دیده پس از این دوره برچسب‌هایی را روی کلاه و یا موتور  راکبانی که قوانین را رعایت می‌کنند، می‌چسبانند و آن‌ها را به عنوان موتورسوار خوب به جامعه معرفی می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد: طی پنج هفته گذشته 114 کلاس آموزشی برای جامعه هدف برگزار و 5221 نفر در آنها شرکت کرده‌اند.

دانشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از موتورسوارها از موتور به عنوان وسیله امرار معاش استفاده می‌کنند،  موتورسواران قانون‌مدار با عنوان موتورسوار قهرمان خانواده معرفی می‌شوند.

اگر دولت بخواهد نسل موتورهای بنزینی طی 2 سال منقرض و "موتورهای برقی" جایگزین می‌شودتوقیف موتورسکلیت چند صدمیلیونی در تهران + تصاویرنادیده گرفتن سهم 21 درصدی موتورسیکلت‌ها در آلودگی هوا/ اشتراک نظر دولت‌ها در بی‌مهری به حمل و نقلورود کمپین «موتورسوار خوب» به فاز میدانی و آموزشی

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران موتور سواری شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران موتور سواری شهر تهران شهرداری تهران موتور سواری شهر تهران معاونت اجتماعی موتورسوار خوب شهرداری تهران کمپین موتور فاز میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو