Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:46:52 GMT

لزوم ضرورت توجه بیشتر به همه محرومان کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۵۳۰

لزوم ضرورت توجه بیشتر به همه محرومان کشور

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خواستاریم که جامعه بر اساس قانون عدل اداره شود، گفت: خدمت به مستضعفان حد و مرز ندارد و برنامه ها باید برای همه عادلانه و یکسان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: گرچه چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی برای کمک استحقاق ویژه دارند اما مستضعفان این مناطق با سایر نقاط استان برابری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محروم اهل هر شهرستانی که باشد باید به او توجه شود، اظهار کرد: خدمت به مستضعفان حد و مرز ندارد و برنامه‌ها باید برای همه عادلانه و یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بعضی نقدها از گذشته بر بنیاد مستضعفان وارد بوده که وقتی این بنیاد قطعاتی را با مزایده به فروش می‌گذارد و خریدارها مشخص هستند، برای گران‌تر شدن باقی زمین‌ها نرخ‌های بالا می‌گذارند و در نهایت در سطح استان گرانی‌ها به بار می‌آید.

وی با بیان اینکه گلایه‌های مردمی رمز این گرانی‌ها را در بی تفاوت بودن در نظارت‌ها می‌دانند، افزود: در گرانی زمین، کسی سوال نمی‌کند که بنگاه‌ها به چه دلیل قیمت‌ها را بالا یا پایین می‌آورند که این امر محصول ولنگاری‌ها است.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: سوابق و اسنادی داریم که برخی مسئولان رده بالا در گذشته با وعده و مسائل سیاسی، انگشت اشاره را به سمت اموال بنیاد مستضعفان داشته‌اند که نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه باید کارها دور از مسائل سیاسی انجام شود، افزود: اگر چنانچه کشور را بر اساس قانون که همان عدالت است اداره کنیم، شهروندان سختی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت بر اساس قانون بی هزینه ترین مدیریت است، اظهار کرد: در این شرایط تمام شهروندان از رفاه برخوردار هستند و یا سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه خواستاریم که کشور بر اساس قانون عدل اداره شود، ادامه داد: هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بنیاد مستضعفان بر اساس قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند