Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان از انگیزه‌های خود برای دستیابی به عنوان آقای گلی لیگ برتر گفت. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

شهریار مغانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم پیکان و حضور این تیم در انتهای جدول گفت: ما هرگز دوست نداشتیم با چنین وضعیتی مواجه شویم، ولی متأسفانه عملکرد خوبی نداشتیم و امتیازهای زیادی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و پیکان قطعاً از وضعیت بحرانی موجود بیرون می‌آید.

وی در پاسخ به این پرسش که «دلیل نتایج ضعیف پیکان چیست؟»، تأکید کرد: در این مورد مطمئناً کادر فنی قبلی بهتر می‌تواند پاسخ بدهد. من یک بازیکن هستم و در حیطه وظایفم نیست که درباره این مسائل صحبت کنم. قطعاً دلایل مختلفی وجود داشته و تمام اعضای تیم هم در این نتایج نقش داشته‌اند. با این حال همه ما تلاش می‌کنیم تا از این وضعیت بیرون بیاییم و این اتفاق هم رخ خواهد داد. همه بازی‌ها سخت است و باید خیلی بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا نتایج ضعیف‌مان جبران شود.

ویسی: امضا می‌دهم که پیکان صد درصد در لیگ برتر می‌ماند/ فوتبال همین است می‌توان زیبا بازی کرد و امتیاز نگرفت

 

مهاجم پیکان که در کورس آقای گلی لیگ برتر قرار دارد، درباره شانسی که برای رسیدن به این عنوان دارد، تصریح کرد: در وهله اول موفقیت پیکان برایم مهم‌تر است و دوست دارم نتایج خوبی بگیریم تا از پایین جدول جدا شویم. من هم برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و نیم‌نگاهی به کسب عنوان آقای گلی دارم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی پیکان تهران لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی پیکان تهران آقای گلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند