Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

رضا سلم‌آبادی، امروز سه شنبه 29 بهمن، در همایش انقلاب اسلامی توانمندسازی تحکیم بنیان خانواده اظهار کرد: سپهبد شهید سلیمانی الگویی از اخلاق، ولایتمداری و جهاد و مقاومت بود اما متاسفانه شناخت ما از شخصیت این شهید والامقام بسیار اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنان باید از بداخلاقی‌ها انتخاباتی پرهیز کنند و در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع تاکید شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی به شاخصه‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: باید به افراد مومن، شجاع، ساده زیست، انقلابی، اهل اجرای عدالت، بصیر، برنامه دار که التزام به قانون دارند رأی دهیم.
 

سلم‌آبادی با بیان اینکه امسال تسهیلات قرض الحسنه بانکی کمیته امداد خراسان جنوبی ۱۵۷ میلیارد تومان است، ادامه داد: در سال جاری تعهد کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد پنج هزار فرصت شغلی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری 3600 شغل ایجاد شده است، اظهار کرد: تاکنون ۵۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و ۸۰۰ واحد نیز آماده بهره‌برداری است و تا پایان امسال ۲۰۰ واحد دیگر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

وی یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه فرهنگی را اعزام خانواده‌ها به اردوهای زیارتی عنوان کرد و افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون 2350 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و ۹۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.
 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 2260 مادر و دختر سرپرست خانوار در اردوهای فرهنگی و آموزشی اردوگاه یادگاران امام (ره) شرکت داشتند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اشتغالزايي مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ابتدای امسال تاکنون میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  کمیته امداد برای  توانمند ساز کردن خانواده‌های تحت حمایت در تلاش است که بتواند خدمات مختلفی را ارائه ‌دهد.

او‌در ادامه تصریح کرد: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن ،پوشاک،اشتغال نیست، بلکه خدمات مشاوره ای هم جزو اولویت‌های خدمت رسانی در توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت وجود دارد.

پرپنچی گفت: مشاوره سبب می‌شود خانواده‌هایی که از مسیر توانمندی خارج می‌شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: یکی مهم ترین و اصلی ترین  مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده، اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

پرپنچی تصریح کرد: به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت و روند مناسب اقدام به  راه اندازی برخی  مراکز کرده ایم که بتوانیم کنترل کافی را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد