Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:54:11 GMT

روستائیان ابهر نگران تامین سوخت زمستانی خود نباشند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۹۷۸

روستائیان ابهر نگران تامین سوخت زمستانی خود نباشند

ایسنا/زنجان بخشدار مرکزی ابهر گفت: در تامین سوخت مورد نیاز همه روستاهایی که با مشکل انسداد راه‌ها مواجه هستند، مشکلی وجود ندارد.

محمد نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که با توجه به این موضوع که ابهر دارای روستاهای متعددی است انسداد راه‌های روستایی به علت بارش برف و کولاک در مسیرها دور از تصور نیست، اظهار کرد: روستاهای داش‌بلاغ، سروجهان، دولت‌آباد، مرشون و قارلوق از روستاهایی هستند که همواره با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که بلافاصله بعد از انسداد راه‌ها تلاش برای بازگشایی آن‌ها صورت می‌گیرد، یادآور شد: سه راهداری در این راستا به انجام وظیفه می‌پردازند که یکی از آن‌ها در داخل شهر، دیگری در عمیدآباد و یکی نیز در روستای قره‌آغاج به محض بارندگی همه امکانات خود را برای برف‌روبی به کار می‌گیرند.

این مسئول با بیان این‌که وقتی شدت بارش‌ها بالا باشد از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای بازگشایی راه‌های روستایی استفاده می‌شود، تصریح کرد: دهیاری‌ها نیز با همه امکاناتی که در اختیار دارند در این مسیر همواره پیش‌قدم هستند.

بخشدار مرکزی ابهر با اشاره به این‌که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در روند سوخت‌رسانی به روستاهایی که با مشکل انسداد راه‌ها مواجه بوده و از گاز بی‌بهره‌اند نیز چالشی وجود ندارد، یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده، نفت مورد نیاز روستاییان به موقع از طریق شعبه توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مشخصات روستائیان در سامانه مرتبط ثبت شده و شعب موظف هستند در موعد مقرر با توجه به کارتی که در اختیار روستائیان است نسبت به توزیع سوخت به آنان اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به این‌که روستائیان ابهر نگران سوخت زمستانی خود نباشند، تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن عاملان توزیع در سطح روستاها در صورت بسته بودن راه‌ها نیز جای نگرانی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی ابهر خاطرنشان کرد: مراکز سوخت با توجه به جمعیت روستاها در نظر گرفته شده است. در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد روستاهای ابهر از نعمت گاز برخوردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان سوخت ابهر انسداد راه ها وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی نظری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در جهان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آزاداندیشی استادان و دانشجویان سراسر جهان با هر سلایق و هر نوع مذهب و ملیتی علیه رژیم صهیونیستی نشان از حریت و آزادگی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه تضارب آرا و اندیشه‌های فکری موجب پویایی فضای دانشگاهی می‌شود، عنوان کرد: لازمه فضای دانشگاه‌ها، حریت، آزادگی و تضارب آرا است که باید تلاش شود این مؤلفه‌های مهم در فضای دانشگاهی جاری و ساری شود.تک صدایی در جامعه و دانشگاه حتی آن تک صدایی حق هم باشد موجب رکود شده، بازار انحصار و عدم رغیب موجب شکست می‌شود و ایجاد فضا برای تضارب آرا خود موجب پویایی فرهنگی خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ سرمایه انسانی و دانشجویی با تکثر و تنوع مختلف مهم دانست و افزود: این ویژگی مهم، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید در شناسایی توانمندی‌های دانشجویان تلاش بیشتری شود.

نظری اعتبار علمی دانشگاه را یکی از راه‌های جذب دانشجو دانست و بیان کرد: افزایش اعتبار علمی دانشگاه و هویت بخشی علمی دانشجویان موجب افزایش دانشجو خواهد شد و این اولویت را در دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

سیاوش طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز گفت: تلاش کرده و می‌کنیم در همه برنامه‌ها، پیوست‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد و ارتقای رتبه فرهنگی، کسب موفق‌ترین کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی و فعالیت‌های دیگر نشان از این دارد که در مسیر فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های خانم گلپرور تشکر و قدردانی شد و علی نقیلو به‌عنوان سرپرست جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام