Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سیستان‌وبلوچستان گفت: از لحظه وقوع سیلاب تاکنون ۱۲۶ گروه جهادی کار امدادرسانی را برعهده داشته‌اند و تا امروز به ۹ هزار و ۶۱۰ نفر در مناطق سیل‌زده جنوب این استان خدمات‌رسانی شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی‌اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی استان گفت: از لحظه وقوع سیلاب تاکنون ۱۲۶ گروه جهادی کار امدادرسانی را برعهده داشته‌اند و تا امروز به ۹ هزار و ۶۱۰ نفر در مناطق سیل‌زده جنوب این استان خدمات‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین هشت گروه جهادی از سایر استان‌های کشور نیز در مناطق سیل‌زده جنوب این استان مشغول به خدمات‌رسانی بودند.

مسئول بسیج سازندگی استان افزود: توزیع اقلام معیشتی، تعمیر واحدهای مسکونی، طبخ غذا و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان است.

جعفری با بیان اینکه مهندسان جهاد کشاورزی در حال حاضر مشغول لایروبی زمین‌های کشاورزی خسارت‌دیده ناشی از سیلاب با ادوات مهندسی سپاه هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان در حوزه روستاها و حاشیه شهرهای مناطق سیل‌زده جنوب این استان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی گفت: گروه‌های جهادی ظرفیت بسیار خوبی برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیلاب هستند زیرا آنان با عشق و علاقه به‌دنبال خدمت هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: متأسفانه سیلاب اخیر خسارت‌های بسیار زیادی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی مردم جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرده که نیاز است مسئولان و خیران با همت بیشتری به‌دنبال رفع این مشکلات باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان امدادرسانی به سیل زدگان مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گروه های جهادی خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته