Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@14:47:01 GMT

خودکشی مرد عصبانی در خانه باجناق

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۰۸۲

خودکشی مرد عصبانی در خانه باجناق

آفتاب‌‌نیوز :

حدود ساعت 3 بعدازظهر یکشنبه 27 بهمن، مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ خودخواسته مرد جوانی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان به‌ نام فرامرز، مدتی قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه فرامرز برای پس گرفتن طلاها و هدیه‌هایی که در زمان ازدواج به همسرش داده بود به خانه باجناق سابقش رفت.

اما دقایقی از حضور وی در آن خانه نگذشته بود که صحبت‌هایشان به یک درگیری لفظی شدید و سپس درگیری فیزیکی تبدیل شد. مرد 30 ساله وقتی با جواب منفی خانواده و همسرش در پس دادن طلاها و هدیه‌ها رو به رو شد دست به چاقو برد و با تهدید دست و پای دو نفر از اعضای خانواده همسرش را بست. دو نفر دیگر را نیز که یکی از آنها باجناقش بود با ضربه‌های چاقو مجروح کرد.

وی که مدعی بود تا پس نگرفتن اموالش این افراد را آزاد نمی‌کند حدود 4 ساعت به این ماجرای گروگانگیری ادامه داد تا اینکه چند نفر از همسایه‌ها متوجه وضعیت غیرعادی ساکنان این خانه و سرو صداها شدند و خود را به خانه همسایه رساندند.

مرد جوان وقتی همسایه‌ها را پشت در خانه دید و فهمید موضوع را به پلیس گزارش کرده‌اند شروع به تهدید با چاقو کرد تا شاید راهی برای فرار پیدا کند و خود را به خیابان برساند.

اما تلاش وی بی‌فایده بود. فرامرز که راهی برای فرار از میان جمعیت پیدا نکرده بود، در مقابل چشمان وحشت‌زده مردم با چاقو شروع به خودزنی کرد و قبل از رسیدن امدادگران اورژانس و مأموران پلیس جان باخت.

جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد. دو مجروح این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی باجناق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت

مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دوشنبه بیست‌و‌هفتم فروردین ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود در بوستان ولایت ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهر ری منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در جنوب شناسایی کردند.

سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم قتل فامیل خود با ضربه چاقو در بوستان ولایت اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر برقراری روابط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اعضای خانواده‌اش دست به این جنایت هولناک زده است.

به گزارش تسنیم، مرد جنایتکار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!