Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی اصغر میرابراهیمی ، اظهار کرد: طبق روال سالهای گذشته در شش ماهه ابتدایی سال ساعت کار اصناف تا ۱ بامداد و در شش ماهه دوم سال ساعت کار آنها تا ۱۲ شب خواهد بود و واحدها تنها در ایام عید نوروز می‌توانند در نهایت تا ساعت ۲ بامداد هم به فعالیت بپردازند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران و سلف سرویس تهران تصریح کرد: فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱ بامداد به معنای آن نیست که همچون ایام ماه مبارک رمضان امکان فعالیت تا سحر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا اتحادیه و واحدهای رستورانی برای ایام نوروز برنامه خاصی طراحی کرده‌اند؟ گفت: در ابتدای سالجاری اتحادیه با همراهی واحدهای صنفی هفته رستورانگردی را در ایام عید نوروز برپا کرد اما برای سال آینده برنامه‌ای هنوز طراحی نشده است و رستوران ها با توجه به شرایط اقتصادی و برنامه‌های فروش و تبلیغاتی خود می‌توانند جشنواره خاصی را طراحی و اجرایی کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عید نوروز ماه مبارک رمضان رستوران ها اتحادیه رستوران داران عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند