Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ابول پور سه شنبه در آیین افتتاح اولین نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گاز رسانی خوزستان اظهار داشت : نمایشگاه قطعات و تجهیزات صنعت گاز رسانی خوزستان حدود یکصد قلم کالای پرمصرف شرکت‌های گاز رسان معرفی شده است که اگر بر اساس تنوع سایز این محصولات و تجهیزات را شمارش کنیم در حدود بیش از ۴۰۰ قلم کالا در هشت غرفه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و با توجه به اینکه امروز ۲۹ اسفند ماه روز اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است این نمایشگاه با هدف ارتباط بین صنعتگران در سطح استان و شناسایی کالاهای مورد نیاز این صنعت بر پا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه باید از شرکت‌های دانش بنیان برای تولید تجهیزات  گازرسانی که در کشور تولید نمی‌شود استفاده کرد،گفت: تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری بسته شده تا بتوانیم کالاهایی را که در کشور تولید نمی‌شود شناسایی و با هماهنگی و همکاری دفتر تحقیقات و پژوهش شرکت گاز در دانشگاه شهید چمران اهواز کلیه کالاهای مورد نیاز شرکت های گاز استان و کشور را با توجه به دستور مقام عالی وزارت درخصوص حمایت از کالاهای داخلی در کوتاه ترین زمان بومی سازی کنیم.

حمیدرضا فرشادی دبیر نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گازرسانی نیز دراین آیین بیان کرد : اکثر نمایشگاه‌هایی که در کشور برگزار می‌شود نمایشگاه هایی هستند که عرضه محور هستند یعنی شرکت ها قابلیت‌ها ، توانایی‌ و محصولات خود را ارائه می‌دهند، در صورتی که این نمایشگاه به صورت نیازمحور طراحی شده است.

وی ادامه داد : هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بومی‌سازی کالاهایی است که در داخل کشور تولید نمی‌شود ، که با توجه به قانون حمایت از کالای داخلی که امسال ابلاغ شده است در مسیر بومی سازی این تجهیزات گام برداریم.

اولین نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گازرسانی خوزستان از امروز به مدت ۲ روز در امور تدارکات و عملیات کالای شرکت گاز استان خوزستان برپا شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان صنعت علم و فناوری قانون مقام معظم رهبری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کشور تولید نمی شود شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا