Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:09:23 GMT

اسفند با باران و برف در مازندران آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۳۳۸

اسفند با باران و برف در مازندران آغاز می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: صبح روز پنج‌شنبه شاهد نفوذ سامانه بارشی در آسمان مازندران هستیم.

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تا صبح پنج‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و افزایش نسبی دمای هوا را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از صبح روز پنج‌شنبه یکم اسفند ماه سال ۹۸ در آسمان مازندران، افزود: بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ( بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر) ، بارش باران در دامنه‌ها و میان بند ( بین ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر) و بارش برف در مناطق کوهستانی با ارتفاع بیش از ۲ هزار متر (بین ۱۵ تا ۴۰ سانتی‌متر) از پیامدهای این سامانه بارشی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: همچنین  پرآب شدن رود خانه‌ها از اواخر روز پنج‌شنبه تا روز جمعه بدلیل همزمانی وقوع بارش و ذوب برف مورد انتظار است.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، صبح جمعه (روز انتخابات) سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت هوا اسدی باران برف مازندران آسمان مازندران سامانه بارشی روز پنج شنبه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مطابق با هشدار سطح نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در منطقه و استان البرز است که به موجب آن تا فردا در بعضی ساعات رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید را در استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به انکه امروز سه شنبه آسمان ابری همراه با مه رقیق، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید است، مطرح کرد: فردا چهارشنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق، پاره‌ای نقاط بارش خفیف و وزش باد است.

وی بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و احتمال بارش خفیف در صبح و وزش باد، برای جمعه آسمانی صاف و برای روز شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6099672

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز
  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری