Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان و السد پیش از این 4 بار دیگر در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف هم رفته‌اند که سهم هر دو تیم 2 برد و 2 شکست بوده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در هفته دوم مسابقات آسیایی و بازی های گروه  D سپاهان در مقابل السد سخت ترین بازی خود را انجام می دهد؛ طلایی پوشان که در اولین بازی سه امتیاز مقتدرانه کسب کردند در این بازی نیز در صورت برد راه را برای صعود هموارتر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان و السد پیش از این 4 بار دیگر در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف هم رفته‌اند که سهم هر دو تیم 2 برد و 2 شکست بوده است؛ این در حالی است که تیم های قطری با سرمایه گذاری زیاد در تیم خود و با بهره جستن از مربیان  درجه یک فوتبال و همچنین بازیکنان حرفه ای رقیبان سختی در آسیا به حساب می آیند.

نتایج تقابل تیم‌های سپاهان و السد در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

فصل 2011

مرحله یک‌‌ چهارم نهایی

دور رفت

سپاهان صفر – السد 3 (این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه یک بر صفر به نفع سپاهان خاتمه یافته بود اما سپاهانی‌ها که در اشتباهی فاحش از رحمان احمدی 2 اخطاره در ترکیب خود استفاده کرده بوند با اعتراض السدی‌ها و تصمیم کمیته انضباطی AFC با نتجه 3 بر صفر بازنده اعلام شدند).

دور برگشت

السد یک – سپاهان 2

فصل 2014

مرحله گروهی

دور رفت

السد 3 – سپاهان یک

گل‌ها: خلفان ابراهیم، ندیر بلحادج، رودریگو تاباتا (السد)، مهدی شریفی (سپاهان)

دور برگشت

سپاهان4 – السد صفر

گل‌ها: مهدی شریفی (2 گل)، جواهیر سوکای، ابراهیم مجید

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاهان و السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • صدر جدول طلایی شد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد