Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@06:29:24 GMT

خلاصه بازی استقلال و الاهلی در یک قاب

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۷۶۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال تهران به همراه سرمربی جوانش از اولین شکست را تجربه کرد. تیم الاهلی عربستان که در ورزشگاه جابر آل احمد کویت میزبان آبی‌های تهرانی بود با دو گل سلمان الموشر موفق شد استقلال را از پیش رو بردارد و به اولین برتری در این دوره از بازی‌ها برسد و صدرنشین گروه A شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در مقابل تیم الاهلی تیم خسته استقلال تهران به میدان رفته بود که به غیر از دو بازی حساس برابر پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی‌های لیگ برتر، دو مسابقه سرنوشت ساز در رقابت با الکویت کویت و الریان قطر را سپری کرده بود تا بتواند به دور گروهی برسد. 

 

استقلال با در اختیار نداشتن 8 بازیکن تاثیرگذار خود به رقابت با الاهلی رفت و تیم خسته فرهاد مجیدی با یک گل که مردود اعلام شد و پنالتی که توسط وریا غفوری خراب شد در نهایت به یک گل امیرارسلان مطهری بسنده کرد تا بازیکنان الاهلی مسرور از این پیروزی در برابر چهره مغموم آبی‌ها سجده شکر بجا بیاورند.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ارسلان مطهری الاهلی عربستان استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال