Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:57:22 GMT

اعضای باند سارقان سارق به عنف در بانه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۹۱۵

اعضای باند سارقان سارق به عنف در بانه دستگیر شدند

سرهنگ رسول کرمی چگینی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی بانه با انجام کارهای اطلاعاتی یک باند سه نفره سارقان با ۱۲ فقره سرقت منازل و یک سارق به عنف حرفه ای که با شگردی خاص اقدام به سرقت خودرو می‌کرد را دستگیر کردند.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت از منازل در بانه و شهرهای همجوار موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که با انجام کارهای اطلاعاتی سه نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت از منازل با همدستی ۲ مالخر اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کرمی چگینی با اشاره به دستگیری یک سارق به عنف نیز تاکید کرد: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی در شهر به یک دستگاه خودروی پراید عبوری که یک نفر به صورت نیمه بی هوش در داخل آن بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی بانه یادآور شد: راننده خودرو با مشاهده ماموران قصد متواری شدن را داشت که توسط ماموران دستگیر و مورد بازرسی بدنی قرار گرفت و یک قبضه کلت کمری با ۲ خشاب و ۱۲ عدد فشنگ جنگی از او کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته و با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که سارق به عنف ساکن شهرستان خرمدره استان زنجان و دارای سوابق متعدد در سرقت به عنف است که در نهایت این فرد به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ چگینی اظهار داشت: مهتم این خودرو را به صورت دربستی از شهرستان تبریز کرایه کرده و در بین راه با استفاده از بیسکویت آغشته به مواد بیهوشی راننده خودرو را بیهوش و کیسول سی ان جی و باندهای خودرو را فروخته و قصد داشت خودرو را با راننده بیهوش در اطراف بانه رها کند که با تلاش ماموران دستگیر شد.

وی اضافه کرد: با اعتراف سارق پرونده مقدماتی تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بانه گفت: پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است و با اخلالگران نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که اخلالگران امنیت و نظم و آرامش جامعه را برهم بزنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد با توجه به شگرد سارقان از منازل فاقد حفاظ،  نسبت به استحکام درب و پنجره منازل خود اقدام و اشیا قیمتی خود را در مکانی امن نگهداری کنند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان جامعه شناسایی و دستگیر کشف و ضبط نظم و امنیت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سارق به عنف پلیس آگاهی دستگیر شد فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد